- Przyjmowanie faktur oraz ich formalna weryfikacja pod względem poprawności i zgodności z zapisami umów,
- Kontakt z podwykonawcami i dostawcami w zakresie weryfikacji dostarczonych dokumentów wymaganych zapisami umów,
- Wprowadzanie dokumentów do wewnętrznego systemu,
- Prowadzenie szczegółowego elektronicznego rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej,
- Kontakt z biurami bieżących kontraktów.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobra organizacja pracy,
- Zaangażowanie i dokładność.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy,
- Udział w ciekawych i odpowiedzialnych projektach,
- Pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem,
- Dodatkowe benefity - ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta multisport.
Poznaj
Banimex
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. rozpoczęło swoją działalność w 1996 roku i od tego czasu systematycznie poszerzało zakres swoich usług w budownictwie mostowym, drogowym oraz kubaturowym. Pozwoliło to firmie na zapewnienie rozwoju oraz zdobycie stabilnej sytuacji na wymagającym rynku. Największym potencjałem firmy jest zespół wysokiej klasy specjalistów w zakresie kompleksowego zarządzania procesem budowlanym, posiadających wieloletnie doświadczenie wynikające ze zrealizowanych kontraktów o zróżnicowanej skali trudności.
Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 250 projektów w całej Polsce, dzięki czemu możemy sprostać najwyższym oczekiwaniom naszych Klientów. Nasza spółka posiada pełne zaplecze budowlane, nowoczesny sprzęt, narzędzia, park maszynowy, flotę samochodów dostawczych i ciężarowych oraz pojazdów dźwigowych. Dzięki temu jesteśmy w pełni mobilni i możemy sprawniej i bezpieczniej realizować powierzone nam inwestycje.