Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji i Księgowości

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE TOMASZ ŁYSOŃ SP. Z O.O.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Obsługiwać bankowość internetową, Realizować działania faktoringowe, Pracować z wykorzystaniem programu Prestiż, Wspierać dział księgowości w bieżących zadaniach, Dbać o prawidłowy obieg dokumentów elektronicznych i fizycznych. Posiadasz wykształcenie minimum średnie kierunkowe:...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Administracji

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje zadania: Wystawianie faktur; Korygowanie dokumentacji; Księgowanie transakcji bankowych; Obsługa kasy fiskalnej; Wsparcie przy zamknięciu miesiąca i roku finansowego; Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach;
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. księgowo-kadrowych

FUNDACJA JAŚKA MELI POZA HORYZONTY
Kraków
praca stacjonarna
2483 dni temu

Ogłoszenie numer: 1910993, z dnia 2018-02-05

Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty poszukuje pracownika na stanowisko:

Asystent ds. księgowo-kadrowych

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie dokumentów księgowych do dekretacji i księgowania przez biuro księgowe obsługujące fundację.
  • Wprowadzanie danych finansowych finansowe do systemu.
  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych fundacji, umów darowizny, sponsorskich i innych związanych z bieżącą działalnością.
  • Wykonywanie zadań zleconych przez zarząd fundacji, szczególnie dyrektora fundacji, oraz zadań w ramach swojego zakresu obowiązków – będzie pracownikiem coraz bardziej samodzielnym.
  • Wymiar czasu pracy – ½ etatu, 20 h tygodniowo, w przedziale od 8:00 do 17:00.
  • Miejsce wykonywania pracy: biuro fundacji w Krakowie, przy ul. Augustiańskiej 4/3.

Zakres obowiązków:

  • Comiesięczne porządkowanie dokumentów księgowych i przygotowywanie ich do księgowania i dekretacji dla biura księgowego obsługującego fundację oraz dostarczanie ich do biura księgowego dwa razy w miesiącu; opisywanie wyciągów z kont za każdy miesiąc; przygotowywanie dokumentów do płatności i wystawianie faktur.
  • Przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło oraz wystawianie rachunków; dbanie o aktualność dokumentów kadrowych, gromadzenie kwestionariuszy do umów; przygotowywanie listy obecności i nadzór nad jej wypełnianiem przez zespół. Wypełnianie druków delegacji, porządkowanie dokumentów związanych z podróżami służbowymi.
  • Przygotowywanie umów sponsorskich, umów darowizn, umów o współpracy oraz innych umów i pism na zlecenie zarządu fundacji.

Czego nie będziesz robić:

  • Nie będziesz robić… wszystkiego. Mimo, że jesteśmy małym zespołem, mamy ustalony podział zadań i trzymamy się tego. Odstępstwa od tej zasady się zdarzają, ale zawsze są wspólnie uzgadniane.
  • Nie będziesz pracować w nadgodzinach. Wychodzimy z założenia, że aby wydajnie pracować, trzeba wydajnie odpoczywać. Po prostu. Biuro pracuje od 8:00 do 17:00 – sam zdecydujesz czy chcesz przychodzić na 8:00 czy np. na 8:30. Twój tydzień to dwie dniówki po 8 godzin i jedna 4-godzinna.
  • Pracujemy nad osobistą dyscypliną i spóźnienia do pracy każdy sam odnotowuje i odrabia w ciągu 7 dni roboczych. To też proste i w dodatku działa :)
  • Nie będziesz samodzielnie wykonywać płatności, ani mieć dostępu do rachunków bankowych fundacji – to są zadania dyrektora i członków zarządu. Będziesz pracować na wyciągach z kont.

Wymagania

  • Nie stawiamy wysokich wymagań formalnych.
  • Nie musisz mieć ukończonych studiów z rachunkowości czy administracji, nie oczekujemy dyplomu z kursu księgowości.
  • Oczywiście wykształcenie kierunkowe będzie Twoim atutem, ale wymogiem jest tak naprawdę… chęć uczenia się :)
  • Praca na tym stanowisku jest w pełni sprocesowana, mówiąc zupełnie szczerze – to szereg procedur, których trzeba się nauczyć i je stosować. Jeśli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie lub organizacji pozarządowej – świetnie, będzie Ci łatwiej.
  • Szukamy kogoś, kto lubi pracę z dokumentami, dobrze czuje się tworząc kolejne wersje arkuszy z danymi, tak by prezentować je coraz bardziej klarownie. Szukamy wielbiciela optymalizacji, który razem z nami będzie chciał upraszczać procesy w pracy biura, szukając oszczędności i odzyskując zasoby.
  • W pracy na tym stanowisku Twoim głównym narzędziem jest edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny. Wymagamy średnio-zaawansowanej znajomości tych programów.
  • Cechy charakteru i umiejętności, które są potrzebne w tej pracy:
  • Precyzja w działaniu, dokładność. Ale tak na poważnie – nie piszemy tego dlatego, że tak pisze się w każdym ogłoszeniu. W fundacji każdą złotówkę oglądamy z dwóch stron – pamiętaj, że wydajemy pieniądze, które ktoś nam podarował, dlatego ponosimy wielką odpowiedzialność. Szukamy kogoś, komu w pracy wszystko się zgadza, nic nie znika i nie ginie. Kogoś, kto lubi porządek w dokumentach – tych wirtualnych i tych drukowanych.
  • Umiejętność pisania, redagowania maili, listów, pism, zapytań – to będzie spora część Twoich obowiązków. Potrzebujemy kogoś, kto sprawnie posługuje się edytorem tekstu (preferujemy pakiety opensource’owe) i będzie samodzielnie korzystał ze wzorów dokumentów przygotowanych przez zespół fundacji, a także z czasem będzie szukał usprawnień.
  • Spokój i konsekwencja, umiejętność doprowadzania spraw do końca.
  • Umiejętność poszukiwania rozwiązań, chęć uczenia się i poszerzeniach własnych kompetencji.

Oferujemy

Jakie są możliwości rozwoju?
Wraz z nabraniem przez Ciebie doświadczenia i nowych kompetencji, a także po – zawsze jest to przecież możliwe – zoptymalizowaniu zadań, które będą Twoim podstawowym obowiązkiem, będzie można pomyśleć nad rozwojem w kierunku koordynacji projektów, które realizuje fundacja. Będzie się to wiązało z większą odpowiedzialnością i dodatkową funkcją, zatem oczywiście również – z wyższym wynagrodzeniem i być może także wymiarem czasu pracy.

Jakie będzie Twoje wynagrodzenie i forma zatrudnienia?
Na początek przewidujemy umowę o pracę (½ etatu) na okres próbny (3 miesiące). Wynagrodzenie na okres próbny będzie wynosiło 1 624,00 zł brutto. Docelowy poziom wynagrodzenia (umowa o pracę na 1 rok, 1-miesięczny okres wypowiedzenia) ustalimy wspólnie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zależy nam na współpracy długookresowej – stopniowo budujemy stabilny i zgrany zespół. Dlatego po roku usiądziemy do rozmowy na temat wysokości wynagrodzenia. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji i Księgowości

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE TOMASZ ŁYSOŃ SP. Z O.O.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Obsługiwać bankowość internetową, Realizować działania faktoringowe, Pracować z wykorzystaniem programu Prestiż, Wspierać dział księgowości w bieżących zadaniach, Dbać o prawidłowy obieg dokumentów elektronicznych i fizycznych. Posiadasz wykształcenie minimum średnie kierunkowe:...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Administracji

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje zadania: Wystawianie faktur; Korygowanie dokumentacji; Księgowanie transakcji bankowych; Obsługa kasy fiskalnej; Wsparcie przy zamknięciu miesiąca i roku finansowego; Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach;
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....