Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Starszy Asystent ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
  • Asystent / Asystentka w Dziale Księgowym

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Księgowości (Należności)

    Hager Business Services Sp. z o. o.   Tychy    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
  • Asystent / Asystentka ds. księgowości

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Fakturzysta / Fakturzystka

    euro-solution sp z o.o.   Suchy Las, k/Poznania, ul. Klonowa 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: wystawianie faktur VAT, rozliczanie FV kosztowych, ewidencja dokumentów w systemie.
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Group Internal Audit Assistant ​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent
    6 dni
    Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;
  • Asystent działu księgowego

    UAB XM Textiles Europe   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. księgowo-kadrowych

FUNDACJA JAŚKA MELI POZA HORYZONTY
Kraków
praca stacjonarna
2354 dni temu

Ogłoszenie numer: 1910993, z dnia 2018-02-05

Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty poszukuje pracownika na stanowisko:

Asystent ds. księgowo-kadrowych

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie dokumentów księgowych do dekretacji i księgowania przez biuro księgowe obsługujące fundację.
  • Wprowadzanie danych finansowych finansowe do systemu.
  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych fundacji, umów darowizny, sponsorskich i innych związanych z bieżącą działalnością.
  • Wykonywanie zadań zleconych przez zarząd fundacji, szczególnie dyrektora fundacji, oraz zadań w ramach swojego zakresu obowiązków – będzie pracownikiem coraz bardziej samodzielnym.
  • Wymiar czasu pracy – ½ etatu, 20 h tygodniowo, w przedziale od 8:00 do 17:00.
  • Miejsce wykonywania pracy: biuro fundacji w Krakowie, przy ul. Augustiańskiej 4/3.

Zakres obowiązków:

  • Comiesięczne porządkowanie dokumentów księgowych i przygotowywanie ich do księgowania i dekretacji dla biura księgowego obsługującego fundację oraz dostarczanie ich do biura księgowego dwa razy w miesiącu; opisywanie wyciągów z kont za każdy miesiąc; przygotowywanie dokumentów do płatności i wystawianie faktur.
  • Przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło oraz wystawianie rachunków; dbanie o aktualność dokumentów kadrowych, gromadzenie kwestionariuszy do umów; przygotowywanie listy obecności i nadzór nad jej wypełnianiem przez zespół. Wypełnianie druków delegacji, porządkowanie dokumentów związanych z podróżami służbowymi.
  • Przygotowywanie umów sponsorskich, umów darowizn, umów o współpracy oraz innych umów i pism na zlecenie zarządu fundacji.

Czego nie będziesz robić:

  • Nie będziesz robić… wszystkiego. Mimo, że jesteśmy małym zespołem, mamy ustalony podział zadań i trzymamy się tego. Odstępstwa od tej zasady się zdarzają, ale zawsze są wspólnie uzgadniane.
  • Nie będziesz pracować w nadgodzinach. Wychodzimy z założenia, że aby wydajnie pracować, trzeba wydajnie odpoczywać. Po prostu. Biuro pracuje od 8:00 do 17:00 – sam zdecydujesz czy chcesz przychodzić na 8:00 czy np. na 8:30. Twój tydzień to dwie dniówki po 8 godzin i jedna 4-godzinna.
  • Pracujemy nad osobistą dyscypliną i spóźnienia do pracy każdy sam odnotowuje i odrabia w ciągu 7 dni roboczych. To też proste i w dodatku działa :)
  • Nie będziesz samodzielnie wykonywać płatności, ani mieć dostępu do rachunków bankowych fundacji – to są zadania dyrektora i członków zarządu. Będziesz pracować na wyciągach z kont.

Wymagania

  • Nie stawiamy wysokich wymagań formalnych.
  • Nie musisz mieć ukończonych studiów z rachunkowości czy administracji, nie oczekujemy dyplomu z kursu księgowości.
  • Oczywiście wykształcenie kierunkowe będzie Twoim atutem, ale wymogiem jest tak naprawdę… chęć uczenia się :)
  • Praca na tym stanowisku jest w pełni sprocesowana, mówiąc zupełnie szczerze – to szereg procedur, których trzeba się nauczyć i je stosować. Jeśli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie lub organizacji pozarządowej – świetnie, będzie Ci łatwiej.
  • Szukamy kogoś, kto lubi pracę z dokumentami, dobrze czuje się tworząc kolejne wersje arkuszy z danymi, tak by prezentować je coraz bardziej klarownie. Szukamy wielbiciela optymalizacji, który razem z nami będzie chciał upraszczać procesy w pracy biura, szukając oszczędności i odzyskując zasoby.
  • W pracy na tym stanowisku Twoim głównym narzędziem jest edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny. Wymagamy średnio-zaawansowanej znajomości tych programów.
  • Cechy charakteru i umiejętności, które są potrzebne w tej pracy:
  • Precyzja w działaniu, dokładność. Ale tak na poważnie – nie piszemy tego dlatego, że tak pisze się w każdym ogłoszeniu. W fundacji każdą złotówkę oglądamy z dwóch stron – pamiętaj, że wydajemy pieniądze, które ktoś nam podarował, dlatego ponosimy wielką odpowiedzialność. Szukamy kogoś, komu w pracy wszystko się zgadza, nic nie znika i nie ginie. Kogoś, kto lubi porządek w dokumentach – tych wirtualnych i tych drukowanych.
  • Umiejętność pisania, redagowania maili, listów, pism, zapytań – to będzie spora część Twoich obowiązków. Potrzebujemy kogoś, kto sprawnie posługuje się edytorem tekstu (preferujemy pakiety opensource’owe) i będzie samodzielnie korzystał ze wzorów dokumentów przygotowanych przez zespół fundacji, a także z czasem będzie szukał usprawnień.
  • Spokój i konsekwencja, umiejętność doprowadzania spraw do końca.
  • Umiejętność poszukiwania rozwiązań, chęć uczenia się i poszerzeniach własnych kompetencji.

Oferujemy

Jakie są możliwości rozwoju?
Wraz z nabraniem przez Ciebie doświadczenia i nowych kompetencji, a także po – zawsze jest to przecież możliwe – zoptymalizowaniu zadań, które będą Twoim podstawowym obowiązkiem, będzie można pomyśleć nad rozwojem w kierunku koordynacji projektów, które realizuje fundacja. Będzie się to wiązało z większą odpowiedzialnością i dodatkową funkcją, zatem oczywiście również – z wyższym wynagrodzeniem i być może także wymiarem czasu pracy.

Jakie będzie Twoje wynagrodzenie i forma zatrudnienia?
Na początek przewidujemy umowę o pracę (½ etatu) na okres próbny (3 miesiące). Wynagrodzenie na okres próbny będzie wynosiło 1 624,00 zł brutto. Docelowy poziom wynagrodzenia (umowa o pracę na 1 rok, 1-miesięczny okres wypowiedzenia) ustalimy wspólnie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zależy nam na współpracy długookresowej – stopniowo budujemy stabilny i zgrany zespół. Dlatego po roku usiądziemy do rozmowy na temat wysokości wynagrodzenia. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Starszy Asystent ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
  • Asystent / Asystentka w Dziale Księgowym

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Księgowości (Należności)

    Hager Business Services Sp. z o. o.   Tychy    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
  • Asystent / Asystentka ds. księgowości

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Fakturzysta / Fakturzystka

    euro-solution sp z o.o.   Suchy Las, k/Poznania, ul. Klonowa 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: wystawianie faktur VAT, rozliczanie FV kosztowych, ewidencja dokumentów w systemie.
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Group Internal Audit Assistant ​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent
    6 dni
    Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;
  • Asystent działu księgowego

    UAB XM Textiles Europe   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...