Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    1 dni
    Obsługa recepcji, witanie gości i dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa centrali telefonicznej, Administracja kartami dostępu do biura, Współpraca z zarządcami budynku, serwisem technicznym i ochroną,...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    2 dni
    Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Administracja kartami dostępu do...
  • Asystentka biurowa / Asystent biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Efektywne zarządzanie obiegiem informacji...
  • Asystent ds. Administracji w Dziale Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 godz.
    Współtworzenie materiałów promocyjnych, w tym folderów i gazetek, przygotowywanie rekomendacji produktów z cenami, wprowadzanie danych produktowych do systemu oraz korygowanie materiałów reklamowych. Przygotowywanie oraz zarządzanie komunikacją dotyczącą produktów w sklepach, w tym...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Będzin Asystent/ka ds. Administracji Będzin
Asystent ds. Administracji i Logistyki Projektów

Asystent ds. Administracji i Logistyki Projektów

Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria
Będzin, ul. Sielecka 63
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
10 dni temu
Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie projektów zasilania rezerwowego, kogeneracji, modułów energetycznych stosowanych w przemyśle energetycznym, kolejowym czy morskim przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii firmy CATERPILLAR®.

Jesteśmy wyłącznym przedstawiciel koncernu CATERPILLAR® w Polsce w zakresie sprzedaży i serwisu zespołów prądotwórczych i silników przemysłowych.

Ponadto wykonujemy instalacje elektryczne w całym zakresie wysokich, średnich i niskich napięć w obiektach przemysłowych oraz użyteczności publicznej.
 
Obecnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:
Asystent ds. Administracji i Logistyki Projektów
Biuro: Izabelin-Dziekanówek
Ul. Modlińska 11, 05-092 Łomianki

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji.
  • Premię roczną wypłacaną pod koniec roku.
  • Bogaty pakiet socjalny – opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do urlopu, kartę sportową, kartę lunchową, dofinansowanie do urlopu, fundusz oszczędnościowy oraz wsparcie w losowych sytuacjach.
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy.
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej.
  • Dobra atmosfera pracy w przyjaznym i otwartym zespole.
Opis stanowiska:
  • Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu.
  • Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami.
  • Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami.
  • Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych.
  • Współpraca z działem kontrolingu.
  • Współpraca z pionem realizacji (kierownicy projektów) na etapie zamówień i realizacji projektu.
  • Fakturowanie i bieżąca kontrola nad rozliczeniem projektu z Inwestorem.
  • Tworzenie i aktualizacja procedur działowych.
  • Zapewnianie właściwego obiegu dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (archiwizacja).
  • Zapewnianie logistyki dostaw i odprawy celnej urządzeń.
  • Przygotowywanie raportów oraz udział w inwentaryzacji audytu zewnętrznego.
Od idealnego kandydata oczekujemy:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Znajomość zagadnień związanych z logistyką i odprawą celną.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera w tym pakiet MS Office.
  • Umiejętność współpracy zespołowej.
  • Optymizm, energia w działaniu, odporność na stres.

W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”

Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

1. Administratorem danych osobowych jest Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. z siedzibą w Izabelinie-Dziekanówku Modlińska 11, 05-092 Łomianki („Administrator”).
2. Może się Pani/Pan z nami skontaktować pisząc na w/w adres pocztą tradycyjną lub wysyłając maila na adres rezygnacja@b-m.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będę w celu:
4. przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz
5. w celu udziału w przyszłych procedurach rekrutacyjnych mających miejsce w ciągu 2 lat od dnia przesłania CV, w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana na takie przetwarzanie zgody,
6. w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenie, ustalenie roszczeń.
7. Podstawą prawną dla przetwarzania danych są:
8. przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej k.p.) w zakresie danych wskazanych w art. 221 1 k.p. (tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) (art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz
9. zgoda w zakresie pozostałych danych przesyłanych przez Panią/Pana tj. w zakresie szerszym niż wynikające z art. 221 1 k.p. oraz na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych (art. 6 ust. 1 lit a RODO).

Przesłanie do nas CV zawierającego dane w zakresie szerszym niż wynikające z art. 221 § 1  k.p. postrzegamy jako wyrażenie przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie przez nas tych danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
1. realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora danych, jakim jest dokumentowanie i przechowywanie informacji w celu obrony przed roszczeniami pracownika lub dochodzenie, ustalenie roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
2. Podanie danych osobowych, o których mowa w art. 22(1) § 1 p. jest przewidziane przepisami prawa. Ich niepodanie spowoduje niemożność rozpatrywania Pani/Pana kandydatury na oferowane stanowisko. Podanie danych osobowych w szerszym zakresie jest dobrowolne i pozostanie bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji i rozpatrzenia Pani/Pana oferty.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są spółki z grupy Monnoyeur, a także firmy świadczące na rzecz Administratora usługi w obszarze IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, a także wspierające procesy rekrutacyjne.
4. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania rekrutacji, a po tym okresie przez czas 2 lat od zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym brał Pan/Pani udział.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
7. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę),
8. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-193 Warszawa
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
11. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane mogą być przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora i odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od 20 lat jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem CATERPILLAR®- najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie.Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur –dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Polsce, Rumunii i Algierii.
W Polsce jesteśmy liderem rynku.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    1 dni
    Obsługa recepcji, witanie gości i dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa centrali telefonicznej, Administracja kartami dostępu do biura, Współpraca z zarządcami budynku, serwisem technicznym i ochroną,...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    2 dni
    Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Administracja kartami dostępu do...
  • Asystentka biurowa / Asystent biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Efektywne zarządzanie obiegiem informacji...
  • Asystent ds. Administracji w Dziale Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 godz.
    Współtworzenie materiałów promocyjnych, w tym folderów i gazetek, przygotowywanie rekomendacji produktów z cenami, wprowadzanie danych produktowych do systemu oraz korygowanie materiałów reklamowych. Przygotowywanie oraz zarządzanie komunikacją dotyczącą produktów w sklepach, w tym...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379