Ogłoszenie numer: 790736, z dnia 2015-09-03
Jesteśmy firmą doradztwa personalnego, stworzoną przez zespół doświadczonych specjalistów z zakresu usług HR, którzy odnieśli sukces przy wdrażaniu wielu projektów. W payroll 360 mamy okazję zajmować się tym, co lubimy najbardziej. Dzięki temu do naszych partnerów, zarówno kandydatów jak i pracodawców, podchodzimy w sposób indywidualny, świeży i oryginalny. Od roku 2007 współpracujemy z pracodawcami w Europie, oferując kandydatom z Polski legalne zatrudnienie i wszelką pomoc związaną z rozpoczęciem pracy za granicą.
Obecnie prowadzimy działania rekrutacyjne dla naszego polskiego Klienta - agencji reklamowej.
Asystent biura
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- organizacja wewnętrzna przedsiębiorstwa
- wsparcie działu Client Service
- przygotowywanie dokumentów na spotkania
- zamawianie artykułów biurowych
- obsługa telefoniczna i e-maile Klientów
- monitoring wejść/wyjść
- odpowiedzialność za serwis sprzątający
Wymagania
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (m.in. pomoc księgowa, asystent biura, asystent Zarządu)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- pracę w godzinach 9 – 17 (w systemie zmian z drugim pracownikiem na tym samym stanowisku)
- umowę o pracę na okres próbny (3 miesiące), a następnie umowę o pracę na czas określony
- stabilne zatrudnienie