JEST WIELE POWODÓW, BY PRACOWAĆ W MERCEDES-BENZ.
Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze większe obroty.
Asystent Biura Obsługi Klienta
Kraków
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Karta MultiSport
- Program Rekomendacji Pracowników
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Zdrowe wtorki
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wspomaganie doradców serwisowych w procesie obsługi klienta
- Wykonywanie aktywnego przyjęcia pojazdu z klientem (lub bez klienta) wraz z opisem stanu pojazdu
- Przygotowanie samochodu (wraz z dokumentacją) do wydania i odbioru
- Wykonywanie dla klienta wycen usług serwisowych i części
- Odpowiadanie na zapytania techniczne klientów - telefoniczne
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenia min. średniego technicznego
- Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej
- Umiejętności organizacyjne, praca w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów
- Prawa jazdy kat. B
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Karta MultiSport
- Program Rekomendacji Pracowników
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Zdrowe wtorki
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wspomaganie doradców serwisowych w procesie obsługi klienta
- Wykonywanie aktywnego przyjęcia pojazdu z klientem (lub bez klienta) wraz z opisem stanu pojazdu
- Przygotowanie samochodu (wraz z dokumentacją) do wydania i odbioru
- Wykonywanie dla klienta wycen usług serwisowych i części
- Odpowiadanie na zapytania techniczne klientów - telefoniczne
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenia min. średniego technicznego
- Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej
- Umiejętności organizacyjne, praca w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów
- Prawa jazdy kat. B