Trebbi Polska to niezależna profesjonalna spółka konsultingowa z sektora nieruchomości świadcząca dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów usługi zarządzania projektem i konsultingu w zakresie budownictwa.
Spółka Trebbi Polska została utworzona w ramach rozwoju grupy Trebbi we współpracy z zespołem brytyjskich ekspertów w celu świadczenia specjalistycznych usług konsultingowych z zakresu budownictwa i nieruchomości. Trebbi Polska to eksperci o wieloletnim doświadczeniu w pracy z wielonarodowymi klientami w Polsce oraz budowane przez ostatnie 30 lat międzynarodowe doświadczenie Rodziny Trebbi. Oferując usługi zespołu konsultantów specjalizujących się w różnych dziedzinach, Trebbi Polska posiada unikalną zdolność wspierania inwestorów i klientów korporacyjnych, którzy rozwijają swoją działalność w Europie.
- Sprawne prowadzenie biura budowy firmy,
- Wsparcie Kierownika Projektu od strony administracyjnej we wszystkich działaniach organizacyjnych przygotowania i prowadzenia projektu,
- Weryfikacja poprawnego sporządzania dokumentacji kontraktowej z firmami podwykonawczymi od strony formalnej,
- Przygotowywanie notatek z narad koordynacyjnych i spotkań projektowych,
- Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu,
- Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów.
- Ukończone studia wyższe bądź student ostatnich lat (mile widziane kierunki budowlane),
- Doświadczenie w pracy administracyjnej,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Otwartość na pracę w dynamicznym środowisku pracy,
- Dokładność, sumienność w zakresie wykonywanych zadań.
- Ciekawą pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie realizującej duże projekty w branży nieruchomości komercyjnych,
- Bliską współpracę z ekspertami w branży,
- Realną możliwość nabycia nowych kompetencji,
- Umowę o pracę na pełen etat,
- Szkolenia stanowiskowe,
- Możliwość awansu,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Pakiet Multisport,
- Możliwość uzyskania praktyk do uprawnień budowlanych