Najnowsze oferty pracy

  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    6 dni
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Sekretarka - Asystent / Asystentka zarządu

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    11 dni
    Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów i notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi, klientami...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Sprzedaży

    TBS Consulting   Warszawa, Białołęka/Targówek    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Stałe monitorowanie bazy aktywnych i pasywnych klientów firmy, w celu gromadzenia danych analityczno-marketingowych (Praca z systemem Salesforce). Prowadzenie analizy rynku w zakresie wspierania działań sprzedażowo-marketingowych. Monitorowanie i raportowanie efektywności...
  • Office Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
  • Kierownik Biura

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Utrzymanie i organizacja biura; Obsługa połączeń i front office; Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym; Wdrażanie nowych pracowników; Zarządzanie korespondencją; Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń; Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Primost Południe Sp. z o.o.
Będzin
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
11 dni temu

P R I M O S T POŁUDNIE Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie (ul. Odkrywkowa 91, 42-504 Będzin), prężnie rozwijająca się w branży drogowo-mostowej spółka zatrudni:

Asystent / Asystentka Zarządu
MIEJSCE  PRACY: Będzin
OPIS STANOWISKA
  • wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych
  • kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy)
  • obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego,
  • zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów
  • prowadzenie korespondencji biura (pisma wychodzące i przychodzące)
  • przygotowywanie i opracowanie pism
  • przygotowywanie raportów
  • zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami
  • umawianie spotkań
  • działania promocyjne w spółce (prowadzenie profilu Spółki w mediach społecznościowych)
  • tworzenie grafiki (reklama firmy)
  • załatwianie spraw bieżących, zamawianie artykułów biurowych
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura Zarządu
  • inne zadania zlecone przez Zarząd
WYMAGANIA
  • wykształcenie wyższe
  • wiedza o administracji i zarządzaniu
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • kreatywność
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz samodzielności działania
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętność nawiązywania dobrych relacji
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin)
  • prawo jazdy kat. B
Dodatkowe atuty
  • ogólna wiedza z zakresu budownictwa
  • ukończone studia na kierunku Budownictwo
  • znajomość Prawa Budowlanego
  • znajomość języka ukraińskiego/ rosyjskiego
  • znajomość procedur legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców
  • doświadczenie w pracy z programem CRM, ERP
OFERUJEMY
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy
  • udział w ciekawych przedsięwzięciach
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Benefity
  • dofinansowanie szkoleń i kursów odpowiednich do stanowiska
Na przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Primost Południe Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Firma PRIMOST POŁUDNIE Sp. z o.o. powstała w 2019 roku w Sosnowcu w oparciu o polski kapitał oraz bogate doświadczenie w realizacji skomplikowanych inwestycji mostowych. Nasze przedsiębiorstwo dysponuje wykwalifikowaną kadrą inżynierską, posiadającą stosowne doświadczenie oraz uprawnienia budowlane. Dysponujemy również własnym sprzętem ciężkim, a także brygadami roboczymi wyspecjalizowanymi w wykonywaniu wszelkiego rodzaju robót budowlanych. Głównym obszarem działalności firmy PRIMOST POŁUDNIE Sp. z o. o. jest kompleksowe wykonawstwo wszelkiego rodzaju obiektów inżynierskich. Działamy na terenie całego Kraju jako Generalny Wykonawca lub kwalifikowany podwykonawca szeroko pojętych robót branży mostowej. Posiadamy również doświadczenie w realizacji obiektów budownictwa kubaturowego.

Podobne oferty

  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    6 dni
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Sekretarka - Asystent / Asystentka zarządu

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    11 dni
    Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów i notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi, klientami...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Sprzedaży

    TBS Consulting   Warszawa, Białołęka/Targówek    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Stałe monitorowanie bazy aktywnych i pasywnych klientów firmy, w celu gromadzenia danych analityczno-marketingowych (Praca z systemem Salesforce). Prowadzenie analizy rynku w zakresie wspierania działań sprzedażowo-marketingowych. Monitorowanie i raportowanie efektywności...
  • Office Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
  • Kierownik Biura

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Utrzymanie i organizacja biura; Obsługa połączeń i front office; Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym; Wdrażanie nowych pracowników; Zarządzanie korespondencją; Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń; Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379