Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Sekretarka - Asystent / Asystentka zarządu

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    8 dni
    Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów i notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi, klientami...
  • Kierownik Biura

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Utrzymanie i organizacja biura; Obsługa połączeń i front office; Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym; Wdrażanie nowych pracowników; Zarządzanie korespondencją; Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń; Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Office Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
  • Asystent Dyrektora

    NADZEYA KHAROSHKA NDIAX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Organizacja wydarzeń firmowych, wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego; Wsparcie projektowe; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

LIBRUS
Katowice
5 000 zł brutto/mies.
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
16 dni temu
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • Utrzymanie estetyki i funkcjonalności pomieszczeń wspólnych.
  • Obsługa ekspresów do kawy i dbanie o firmowe kwiaty.
  • Planowanie i organizacja zakupów oraz napraw.
  • Współpraca z administracją budynku.
  • Prowadzenie kalendarza zarządu i rezerwacja sal konferencyjnych.
  • Organizacja spotkań i wyjazdów biznesowych.
  • Obsługa korespondencji oraz zarządzanie dokumentacją.
  • Odpowiedzialność za firmową flotę samochodową.
Wymagania:
  • Dokładność, terminowość oraz umiejętność organizacji pracy.
  • Biegła znajomość Excela i Worda.
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność.
  • Prawo jazdy oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Warunki pracy:
  • Praca od poniedziałku do piątku, 7:30-15:30 (w piątki krócej).
  • Umowa o pracę, wstępnie na 3 miesiące, później na rok.
Wynagrodzenie i benefity:
  • Wynagrodzenie bazowe 5000 zł brutto, po okresie próbnym możliwa premia.
  • Benefity: karta Multisport Plus, siatkówka, e-learning, parking, wolontariat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Sekretarka - Asystent / Asystentka zarządu

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    8 dni
    Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów i notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi, klientami...
  • Kierownik Biura

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Utrzymanie i organizacja biura; Obsługa połączeń i front office; Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym; Wdrażanie nowych pracowników; Zarządzanie korespondencją; Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń; Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Office Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
  • Asystent Dyrektora

    NADZEYA KHAROSHKA NDIAX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Organizacja wydarzeń firmowych, wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego; Wsparcie projektowe; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379