Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   śląskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Tedi sieć handlowa sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
2184 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem sieci detalicznej w Polsce,

europejska sieć sklepów TEDi z artykułami gospodarstwa

domowego, wyposażenia wnętrz i artykułami

dekoracyjnymi poszukuje osób chętnych do pracy.

Aktualnie poszukujemy do pracy na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Katowice
Do podstawowych obowiązków wybranej osoby będzie należało:
  • codzienne wsparcie Zarządu w zakresie zadań administracyjno – organizacyjnych,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,
  • kontakt w sprawach bieżących z kontrahentami, współpracownikami spółki ,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji,
  • prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
  • organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych Zarządu
  • inne prace zlecane przez Zarząd
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość języka niemieckiego wykorzystywana w codziennej pracy,
  • znajomość MS Office,
  • umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, dokładność oraz terminowość,
  • zdolność wykonywania wielu zadań jednocześnie i ustalania priorytetów,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • pozytywne nastawienie,
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • odpowiednie szkolenie wprowadzające,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • doświadczenie w pracy w firmie międzynarodowej.

„Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informuję, iż administratorem danych osobowych przekazanych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest TEDi Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. 11 Listopada 11. Dane osobowe będą udostępnianie tylko i wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania”.


„Jeżeli chcesz, aby po zakończeniu rekrutacji Twoje CV pozostało w bazie danych TEDi Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. 11 Listopada 11 w celu wykorzystania w przyszłości, zamieść w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę:
„Wyrażam zgodę na archiwizację i wykorzystywanie w przyszłych procesach rekrutacyjnych mojego CV i innych dokumentów aplikacyjnych, dla potrzeb związanych z ewentualnym przyszłym procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   śląskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....