Praca.pl Praca śląskie Chorzów Asystent Działu Księgowości Chorzów
Asystent / Asystentka w Dziale Księgowości

Asystent / Asystentka w Dziale Księgowości

BetaMed S.A.
Chorzów
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
2 dni temu

Ogłoszenie numer: 9283049, z dnia 2024-09-24

BetaMed S.A. jest największą firmą medyczną w Polsce zajmującą się pielęgniarską opieką długoterminową oraz wentylacją mechaniczną dla pacjentów niewydolnych oddechowo, zarówno w warunkach domowych jak i stacjonarnych w Chorzowie.
Od 2021 roku jest częścią Air Liquide Healthcare - światowego lidera w dostarczaniu gazów medycznych oraz usług domowej wentylacji mechanicznej. Misją Air Liquide Healthcare jest ochrona zdrowia poprzez innowacyjne produkty i usługi medyczne oraz bieżące wsparcie pacjentów wymagających opieki.

Dołącz do naszego zespołu na stanowisku:

Asystent / Asystentka w Dziale Księgowości

Miejsce pracy: Chorzów

 

Opis stanowiska

  • kontrola i sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • rejestracja dokumentów zakupowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • uzgodnienie kont rozliczeniowych i rozrachunkowych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych
  • kontrola terminów płatności
  • windykacja należności
  • archiwizacja dokumentów
  • bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy
  • prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw
  • inne powierzone prace w zakresie posiadanych kompetencji

Wymagania

  • absolwent lub student studiów zaocznych kierunków związanych z obszarem nauk ekonomicznych
  • doświadczenie w pracy biurowej
  • znajomość programu MS Excel
  • dobra organizacja pracy
  • dokładność, staranność i terminowość
  • dodatkowym atutem będzie znajomość programu CDN Optima

Oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej firmie
  • samodzielność w realizacji zadań
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości

CV prosimy przesłać  za pomocą przycisku aplikowania.

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem danych osobowych jest BetaMed Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach ul. Barbary 21, adres do doręczeń: ulica Racławicka 20A, 41-506 Chorzów, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Katowicach, pod nr KRS 0000441338, identyfikująca się numerami NIP 6342813703 oraz REGON 6342813703 (dalej również jako „BetaMed” lub „Administrator”). Możesz się z nami skontaktować:

  • wysyłając e-mail na adres biuro@betamed.pl,
  • wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie https://betamed.pl/kontakt/
  • dzwoniąc pod numer telefonu 32 420 29 00,

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez e-mail: iod@betamed.pl

III. CEL I PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, przez BetaMed S.A.:

  • w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego – na podstawie art. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), gdzie cel i zakres przetwarzania danych osobowych wynika z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 221 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy,
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa (dotyczy danych wykraczających poza art. 221 § 1 Kodeksu pracy), zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    Jeżeli celem rekrutacji jest zawarcie umowy cywilnoprawnej dotyczącej współpracy z BetaMed S.A, wówczas podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie podjęcie działań na Pani/Pana wniosek w celu zawarcia umowy, tj. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. W tym przypadku będziemy stosować reguły dotyczące ochrony danych na poziomie analogicznym do wynikającego z przepisów Kodeksu pracy, aby zapewnić Pani/Panu odpowiedni poziom ochrony.
  • w celu udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, a także danych podanych w dokumentach aplikacyjnych (dotyczy danych wykraczających poza art. 221 § 1 Kodeksu pracy) oraz podczas rozmów w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli dobrowolnie wyrażona zgoda.
  • w przypadku pozytywnego przejścia procesu rekrutacyjnego, również w celu zawarcia i realizacji umowy – na postawie art. 6 ust. 1 lit c RODO, czyli wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.

IV. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, poza osobami upoważnionymi przez Administratora, mogą być podmioty przetwarzające dane osobowe z polecenia administratora i na podstawie zawartej umowy powierzenia, w szczególności dostawcy rozwiązań IT, w tym dostawca systemu informatycznego, poprzez który to system przesyła Pan/Pani swoją aplikację do BetaMed S.A.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe kandydatów, z którymi zostanie zawarta umowa będą przetwarzane przez okres wymagany przepisami prawa.

Dane osobowe kandydatów, z którymi nie zostanie zawarta umowa będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zniszczone.

Dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy lub do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie.

 

VI. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • dostępu do swoich danych (art. 15 RODO),
  • prawo żądania ich sprostowania (art. 16 RODO),
  • usunięcia danych (art. 17 RODO). lub ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
  • prawo do przenoszenia danych (art. 19 RODO), tj. prawo otrzymania od BetaMed S.A. danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody,
  • prawo do wycofania zgody - zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody poprzez email: iod@betamed.pl

Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

  • prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy BetaMed S.A. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu, może Pani/Pan wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych na tej podstawie.
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
    00 - 193 Warszawa)

7. INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Wyrażenie zgody na przetwarzanie Pani/Pana takich danych osobowych jest rozumiana jako czynność przesłania nam aplikacji o pracę (podstawa wynikająca z RODO: art. 6 ust. 1 lit. a). W celu zapewnienia Pani/Pana prywatności prosimy o nieprzesyłanie danych dotyczących karalności, jeśli nie wynika to wprost z ogłoszenia o pracę. Uprzejmie informujemy, że takie dane będziemy usuwać. Jeśli natomiast wśród danych, które zostaną nam przez Panią/Pana przesłane znajda się dane wrażliwe, np. o stanie zdrowia, to dodatkowo zwrócimy się do Pani/Pana o przesłanie wyraźnej zgody w tym zakresie.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

BetaMed S.A.

BetaMed S.A. to dynamicznie rozwijająca się organizacja o wieloletniej tradycji i doświadczeniu. Jesteśmy krajowym liderem usług pielęgniarskich świadczonych w domu pacjenta. Specjalizujemy się w opiece długoterminowej oraz w innych usługach pielęgniarskich dla pacjentów w ramach umów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Świadczymy usługi pielęgniarskie w ponad 90 oddziałach na terenie 11 województw. Naszym największym atutem jest wiara w sens i misję prowadzonej opieki nad pacjentem, o którego troszczymy się zawsze najlepiej jak potrafimy.

Podobne oferty

  • Asystent/ka działu finansów

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania: Organizowanie i kontrolowanie przepływu środków finansowych; Realizacja i monitorowanie transakcji; Księgowanie transakcji z kart kredytowych; Kontakt z dostawcami w sprawach podatkowych; Weryfikacja zgodności z bankiem; Wymagania: Kierunkowe wykształcenie (finanse i rachunkowość)...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Pomocnik Księgowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  aplikuj bez CV
    3 dni
    księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
  • Asystent / Asystentka ds. księgowości

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
  • Stażysta / Stażystka w dziale księgowości

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    3 dni
    CEL PRACY wsparcie zespołu księgowego w aktywnościach związanych z codzienną pracą działu; wprowadzanie dokumentów do systemu SAP; archiwizacja dokumentów księgowych; inne prace administracyjne;
  • Praktyki z możliwością zatrudnienia (również z orzeczeniem)

    HR Support   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wstępna weryfikacja dokumentów księgowych; księgowanie dowodów księgowych (zarówno KPiR jak i pełna księgowość) analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych; drobne elementy z kadr i płac- dokumenty, wystawianie zaświadczeń itp....
  • Praktyki z możliwością zatrudnienia (również z orzeczeniem)

    HR Support   Otwock    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wstępna weryfikacja dokumentów księgowych; księgowanie dowodów księgowych (zarówno KPiR jak i pełna księgowość) analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych; drobne elementy z kadr i płac- dokumenty, wystawianie zaświadczeń itp....
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, Metro Stokłosy    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   5 300 - 5 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Asystent / Asystentka

    Capcora   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Team Assistant (F/M/D) Warsaw, Poland - Hybrid The Team Assistant role requires a proactive and detail-oriented individual who can independently manage communication, coordinate various administrative tasks, and collaborate effectively with team members across locations. The position is part-time...