EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko
Asystent / Asystentka w Dziale Księgowości
Miejsce pracy: Kraków
Co będzie należało do Twoich zadań?
- Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (tj. faktur sprzedaży, faktur zakupowych, wyciągów bankowych, wydatków pracowniczych);
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem poprawności merytorycznej. Większość naszych klientów przesyła faktury w języku angielskim lub francuskim;
- Skanowanie, drukowanie i układanie dokumentów księgowych.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Zainteresowania rozwojem w obszarze księgowości;
- Dyspozycyjności na pełen etat;
- Wykształcenia kierunkowego lub w trakcie studiów niestacjonarnych (finanse i rachunkowość/ audyt/ekonomia/ pokrewne);
- Znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientem, zarówno w mowie, jaki w i piśmie;
- Umiejętności pracy w zespole, zdolności analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,
- Bardzo cenimy sobie komunikatywność – staramy się pracować w miłej atmosferze i gronie osób otwartych na rozmowy ;
- Niezbędna jest także wysoka kultura osobista, odporność na stres, zaangażowanie, rzetelność i terminowość wykonywanej pracy;
Co oferujemy:
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Rozwój kompetencji zawodowych;
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
- Elastyczne godziny pracy (między 7:00, a 10:00);
- Pracę hybrydową – w okresie wdrożenia zależy nam, abyś pojawiał/a się w biurze codziennie, natomiast w późniejszym okresie w zależności od uzyskanej samodzielności i wiedzy, możliwa będzie praca hybrydowa;
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Możliwość nauki języków obcych, dzięki platformie e-learningowej
Mamy dla Ciebie szereg korzyści
- Elastyczne godziny pracy
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży
- Możliwość pracy zdalnej
- Cykliczne szkolenia branżowe
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
- Wolontariat pracowniczy
- Współfinansowaną kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną