EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka w Dziale Kadr i Płac
Miejsce pracy: Radom
Co będzie należało do Twoich zadań?
- Będziesz osobą, która wspiera pracowników Działu w bieżących zadaniach, aby pomóc im jak najlepiej
- zatroszczyć się o klientów;
- Będziesz dbać o przygotowanie dokumentacji kadrowo - płacowej naszych klientów z różnych branż – skanowanie, segregowanie, układanie i zapisywanie w odpowiednich folderach;
- Pomożesz przy zakładaniu i uzupełnianiu akt osobowych;
- Zajmiesz się aktualizacją danych w systemie kadrowo-płacowym oraz sprawdzaniem ich poprawności;
- Pomożesz nam w prowadzeniu ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, szkoleń BHP.
Co oferujemy:
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Rozwój kompetencji zawodowych;
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
- Elastyczne godziny pracy (między 7:00, a 8:00);
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Możliwość nauki języków obcych, dzięki platformie e-learningowej.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Zainteresowania rozwojem w obszarze kadr i płac;
- Dyspozycyjności na pełen etat;
- Znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację mailową z klientami;
- Umiejętności pracy w zespole, zdolności analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,
- Bardzo cenimy sobie komunikatywność – staramy się pracować w miłej atmosferze i gronie osób otwartych na rozmowy.
Mile widziane:
- Znajomość programu Comarch Optima;
- Doświadczenie w pracy biurowej.
Mamy dla Ciebie szereg korzyści
- Elastyczne godziny pracy
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży
- Możliwość pracy zdalnej
- Cykliczne szkolenia branżowe
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
- Wolontariat pracowniczy
- Współfinansowaną kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną