Noble Securities S.A.
Dom Maklerski Noble Securities S.A. działający na polskim rynku kapitałowym od 1994 roku
obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka w Biurze Zarządu i Administracji
Miejsce pracy: Kraków
Zakres Twoich zadań:
- współpraca z administracją budynku w zakresie prac konserwacyjnych, kart dostępów, powierzchni, wyposażenia,
- współpraca z dostawcami w zakresie zamawiania towarów, urządzeń, materiałów biurowych i eksploatacyjnych,
- odbieranie, przełączanie połączeń telefonicznych,
- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej w tym przesyłek kurierskich,
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów,
- organizacyjne wsparcie Zarządu oraz kierownictwa firmy,
- wsparcie dla jednostek organizacyjnych w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami;
- przyjmowanie i obsługa gości,
- rezerwacja sal konferencyjnych,
- pomoc w organizacji podróży służbowych, rezerwacja biletów lotniczych, hoteli,
- skanowanie i archiwizowanie dokumentów,
- zamawianie artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby biura,
- rezerwacja na potrzeby firmy hoteli, sali konferencyjnych, biletów kolejowych i lotniczych.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
- bardzo dobra znajomości pakietu MS Office,
- dokładność, samodzielność i terminowość,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach kryzysowych,
- umiejętności negocjacyjne.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną z możliwością objęcia opieką medyczną członków rodziny oraz dofinansowanie do karty Multisport Benefit System,
- przyjazną atmosferę pracy.