- Aktualizacja i weryfikacja budżetów projektowych zgodnie z instrukcjami SKP.
- Rozliczanie wydatków opłaconych służbową kartą bankową.
- Organizowanie podróży służbowych w tym dokonywanie koniecznych rezerwacji oraz rozliczanie w aplikacji odbytych podróży.
- Prowadzenie korespondencji firmowej w imieniu SKP.
- Inne działania ad hoc wskazane przez SKP.
- Wykształcenie wyższe.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. C2 / C1. Atutem będzie znajomość jeżyka szwedzkiego.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w działach administracyjnych lub wspierających działania operacyjne przedsiębiorstw.
- Dobra znajomość Excela i pozostałych aplikacji pakietu MS Office.
- Komunikatywność.
- Zaangażowanie, skrupulatność, dociekliwość.
- Samodzielność i inicjatywa.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy własnej.
Prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto, bez tej informacji aplikacja nie będzie rozpatrywana.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Stabilną pracę w firmie elektroenergetycznej.
- Narzędzia potrzebne do pracy na tym stanowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia oferowane przez naszą organizację oraz poprzez wsparcie doświadczonych pracowników.
Poznaj
Victor Energy Sp.zo.o.
Widzisz siebie w pracy pełnej innowacyjnych rozwiązań i nowoczesnej technologii? Dołącz do Victor Energy i stań się częścią europejskiej transformacji energetycznej.Jesteśmy spółką-córką wiodącego na rynku kanadyjskim i europejskim dostawcy kompleksowych usług (EPC+) oraz specjalistycznych rozwiązań dla sektora budownictwa elektroenergetycznego. Pracujemy przy projektach, które mają realny wpływ na europejski sektor energetyczny. Naszą misją jest dostarczanie tego, co najlepsze dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu w bezpieczeństwo ludzi i środowiska.