Ogłoszenie numer: 5463908, z dnia 2021-09-10
MALON GROUP to funkcjonująca na polskim rynku od 2010r. spółka, której celem jest zapewnienie kompleksowego wsparcia przedsiębiorczości.
MALON GROUP Sp. z o.o. świadczy usługi doradcze oraz szkoleniowe, dostarczając kompleksowe rozwiązania zwiększające skuteczność oraz efektywność przedsiębiorstw i instytucji publicznych. Oferta firmy jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku, a realizowane przez nią projekty obejmują różnorodne aspekty związane z zarządzaniem organizacją, a w szczególności z:
- projektowaniem, wdrażaniem i doskonaleniem systemów zarządzania zgodnych z wymaganiami międzynarodowych standardów i norm m.in. ISO 9001, ISO 13485, IATF 16949, AQAP, ISO 14001, ISO 50001, ISO 45001, System SCC, SEVESO III, ISO 31000, ISO / IEC 27001, ISO 28000, ISO 22301, EFQM, BSC, REDcert, RSPO, PEFC, FSC, UTZ, EUROLIŚĆ, HACCP, ISO 22000, BRC Food, BRC CP, BRC IoP, BRC S&D, ISO 22716, ISO 15378, ISO 17025, ISO 17020, ISO 15189, ISO 15085, EN 1090, SQAS, 5S, TAPA, SA 8000, ISO EcoVadis, ISO 26000, GRI, SMETA, BSCI oraz wiele innych.
- realizacją szkoleń i kursów tematycznych w formułach: tradycyjnej i on-line (szkolenia otwarte i zamknięte), oraz e‑learningu z zakresu międzynarodowych standardów i norm wyszczególnionych powyżej.
Dzięki interdyscyplinarnemu zespołowi konsultantów, trenerów i ekspertów MALON GROUP Sp. z o.o. realizuje nawet najbardziej złożone projekty doradcze i szkoleniowe, wymagające ogromnej wiedzy i doświadczenia, zasobów ekonomicznych i intelektualnych, co niewątpliwie stanowi o jej przewadze nad konkurencją.
Centrum Doradczo Szkoleniowe Malon Group
Jesteśmy jedną z czołowych polskich firm konsultingowych specjalizujących się w projektowaniu, wdrażaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu systemów zarządzania zgodnych z międzynarodowymi normami.
Poszukujemy osoby do pracy w biurze we Wrocławiu na stanowisku:
Asystent / Asystentka Product Managera / Senior Consultanta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- efektywne wsparcie przełożonego w organizacji codziennej pracy,
- przygotowywanie i redagowanie dokumentów i pism,
- tworzenie kosztorysów, harmonogramów, ofert i podsumowań,
- zarządzanie kalendarzem, nadzorowanie terminów, rezerwacja czasu na poszczególne działania,
- planowanie, organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
- monitorowanie prowadzonych spraw, realizacji projektów i zadań zlecanych przez przełożonego,
- bezpośrednia współpraca z innymi pracownikami,
- wyszukiwanie, weryfikowanie informacji w Internecie,
- wykonywanie innych prac na bieżąco zleconych przez przełożonego.
Wymagania
- b. dobra znajomość obsługi komputera, środowiska Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
- biegła umiejętność korzystania z Internetu i wyszukiwania informacji,
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego,
- skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność, efektywne zarządzania sobą w czasie,
- komunikatywność, lekkie pióro oraz nienaganna polszczyzna,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- elastyczność i dyspozycyjność w wymiarze 40 godzin w tygodniu pracy,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem (nie jest wymagana).
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na umowę o pracę poprzedzaną okresem próbnym.