Praca w Centrum Medycznym Grupy LUX MED w Warszawie
Zakres obowiązków:
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Pacjentów;
- Dokonywanie rezerwacji i rejestracji usług medycznych zamawianych przez Pacjentów;
- Nadzór nad dokumentacją medyczną;
- Informowanie o usługach medycznych i cenniku,
- Wprowadzanie do systemu i aktualizacja danych Pacjentów.
- Wykształcenie min. średnie;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta;
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym;
- Komunikatywność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole;
- Optymistyczne usposobienie, empatia, orientacja na Klienta;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
- Zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
- Elastyczne formy zatrudnienia;
- Pracę w trybie zmianowym w młodym, dynamicznym zespole;
- Możliwość współpracy z profesjonalistami z branży;
- Realne możliwości rozwoju wg programu "Ścieżki rozwoju dla pracowników Działów Obsługi Pacjenta LUX MED";
- Pakiet dodatków pozapłacowych;
- Po okresie próbnym dofinansowanie do nauki języka angielskiego;
- Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.