Pierwsza Apteka Niezapominajka powstała w 2001 roku. Obecnie Apteki Niezapominajka to kilka niezależnych firm działających pod wspólną nazwą. Mocna pozycja firmy na rynku farmaceutycznym oraz jej intensywny rozwój dostarczają nowych, stabilnych miejsc pracy. Tworzymy warunki rozwoju dla wszystkich Pracowników. Oferujemy im partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy zapraszamy do Naszego Zespołu oferując możliwość rozwoju zawodowego.
Asystent / Asystentka Działu Finansowego
Miejsce pracy: Kraków, ul. Jasnogórska 71
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby rachunkowości zarządczej,
- realizacja dokumentacyjnych wymogów umów i wniosków kredytowych,
- wykonywanie raportów oraz analiz operacyjno-finansowych na potrzeby wewnętrzne spółki,
- wsparcie działu księgowego (z wykorzystaniem elektronicznej archiwizacji i obiegu dokumentów).
WYMAGANIA:
- wykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość, księgowość),
- doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub księgowości mile widziane,
- podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości,
- chęć doskonalenia swoich umiejętności,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań,
- znajomość programu Enova365 będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę, w godzinach 8-16,
- wsparcie w rozwoju zawodowym,
- uczestnictwo w nowoczesnym podejściu do organizacji finansów firmy opartym na elektronicznych procesach księgowych (Enova, Kamsoft).
- dofinansowanie do pakietu sportowego.