Zadania:
- Profesjonalną obsługę telefoniczną Klientów Grupy LUX MED;
- Umawianie Pacjentów na badania diagnostyczne;
- Informowanie o usługach i cenniku oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Optymistyczne nastawienie do życia;
- Dyspozycyjność i rzetelność;
- Silna motywacja do osiągania wyznaczonych celów;
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta - będzie traktowane przez nas jako Twój dodatkowy atut;
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa, premia oraz szereg konkursów wewnętrznych);
- Owocowe poniedziałki oraz udział w programach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia;
- Przyjazną atmosferę miejsca pracy, pyszną i aromatyczną kawę z ekspresu, którą wypijesz w gronie pogodnych i uśmiechniętych ludzi;
- Elastyczne godziny pracy - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Jasno określone możliwości rozwoju, wzajemną inspirację, ciekawe wyzwania;
- Szeroki wachlarz szkoleń, w tym produktowych i sprzedażowych;
- Dodatkowe benefity: karta sportowa, a po okresie próbnym nauka języka angielskiego.
Nie zwlekaj. Aplikuj. Dołącz do naszego zespołu! Ta oferta jest przygotowana właśnie dla Ciebie!
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.