Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów. Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM. Bieżące raportowanie działań i wyników oraz analiza danych. Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Asystent / Asystentka ds. Rekrutacji

    Medicover Sp. z o.o.   Poznań    praca zdalna
    asystent  umowa zlecenie
    6 dni
    U nas nauczysz się rekrutować. Twoje zadania to: wsparcie rekruterów w ich zadaniach; redagowanie oraz zamieszczanie wewnętrznych i zewnętrznych ogłoszeń rekrutacyjnych; poszerzanie bazy dostępnych kandydatów poprzez aktywne działania pośrednie i bezpośrednie; dbałość o jakość i...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy; Tworzenie ofert handlowych i innych dokumentów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Współpraca międzydziałowa w...
  • Asystent / Asystentka ds. Zamówień

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...
  • Asystent / Asystentka działu zakupów

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
  • Pielęgniarka / Pielęgniarz

    DaVita sp. z o.o.   Śrem    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: będziesz odpowiedzialny za przygotowanie i prowadzenie zabiegów hemodializy; zapewnisz pacjentom wysoką jakość opieki; będziesz edukował pacjentów i promował zdrowy tryb życia; poprowadzisz elektroniczną dokumentację medyczną pacjentów;
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka ds. serwisu

STRABAG PFS
Poznań
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
746 dni temu

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i gałęzie budownictwa. Zostań częścią naszego zespołu!

 

STRABAG PFS Polska należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości.

Asystent / Asystentka ds. serwisu
Miejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • wsparcie działań biura - działu serwisu
  • ofertowanie, kalkulacje, kontakt z klientem
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej
  • pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane w branży Facility Management (techniczne utrzymanie nieruchomości) lub innej technicznej
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi komputera i podstawowych programów (MS Office)
  • samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w w międzynarodowej organizacji
  • opiekę zdrowotną, ubezpieczenia, szkolenia, Multisport
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.


 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów. Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM. Bieżące raportowanie działań i wyników oraz analiza danych. Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Asystent / Asystentka ds. Rekrutacji

    Medicover Sp. z o.o.   Poznań    praca zdalna
    asystent  umowa zlecenie
    6 dni
    U nas nauczysz się rekrutować. Twoje zadania to: wsparcie rekruterów w ich zadaniach; redagowanie oraz zamieszczanie wewnętrznych i zewnętrznych ogłoszeń rekrutacyjnych; poszerzanie bazy dostępnych kandydatów poprzez aktywne działania pośrednie i bezpośrednie; dbałość o jakość i...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy; Tworzenie ofert handlowych i innych dokumentów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Współpraca międzydziałowa w...
  • Asystent / Asystentka ds. Zamówień

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...
  • Asystent / Asystentka działu zakupów

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
  • Pielęgniarka / Pielęgniarz

    DaVita sp. z o.o.   Śrem    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: będziesz odpowiedzialny za przygotowanie i prowadzenie zabiegów hemodializy; zapewnisz pacjentom wysoką jakość opieki; będziesz edukował pacjentów i promował zdrowy tryb życia; poprowadzisz elektroniczną dokumentację medyczną pacjentów;
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...