Ogłoszenie numer: 3733323, z dnia 2020-10-07
Firma AA Herkules specjalizująca się w wynajmie i sprzedaży podestów ruchomych
poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. rozliczeń w dziale księgowości
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- rozliczanie umów najmu klientów - wystawianie faktur VAT
- generowanie wszelkich innych dokumentów rozliczeniowych.
- nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów
- weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym
- uczestniczenie w procedurach zamknięcia okresu księgowego
- uczestniczenie w przygotowaniu deklaracji podatkowych VAT,CIT oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych
- wspomaganie bieżących prac działu księgowości
- bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami,
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Wymagania
- wykształcenie ekonomiczne ( rachunkowość lub finanse)
- doświadczenie w obszarze księgowości / rachunkowości
- znajomość podstawowych zagadnień księgowych i podatkowych
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie w powierzone obowiązki,
Oferujemy
- stałą i uczciwą pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- pełne wprowadzenie do wykonywanych obowiązków (szkolenia, kursy itp.)
- pracę w młodym, zgranym zespole
- pracę ciekawą, pełną wyzwań, z możliwością awansu i podnoszenia swoich kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.