Firma Paneltech Sp. z o.o. istnieje na rynku od 35 lat. Zdobyte doświadczenie pozwoliło naszej firmie wyspecjalizować się w produkcji wysokiej jakości płyt warstwowych, styropianu oraz drzwi przemysłowych. Na chwile obecną eksportujemy nasze produkty do prawie 30 krajów z całego świata. Paneltech to gwarancja wysokiej jakości i trwałości wyrobów, terminowości oraz wysokiego poziomu obsługi Klienta.
W związku ze stale rozszerzającą się działalnością firmy i jej rozwojem, aktualnie poszukiwani są kandydaci na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Chorzów
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentami (wewnętrznymi i zewnętrznymi);
Obsługa rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej;
Przygotowywanie sal konferencyjnych;
Wsparcie działu księgowości.
Nasze oczekiwania:
Minimum średnie wykształcenie;
Motywacja, umiejętność organizacji pracy, samodzielność;
Biegłość w obsłudze MS Office;
Znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy:
Umowę o pracę;
Pracę w zespole pełnym energii;
Szkolenia i rozwój;
Multisport, miejsca parkingowe, dołączenie do PKZP, paczki świąteczne.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego, organizacja...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
20 godz.
Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Czym będziesz się zajmować? Rejestracją dokumentów zakupu i wprowadzaniem ich do systemu elektronicznego obiegu dokumentów po wcześniejszej weryfikacji poprawności danych; Wstępną dekretacją dokumentów zakupu w systemie elektronicznego obiegu dokumentów; Monitorowaniem obiegu...
CaterinaWarszawa, Praga-Południe
praca stacjonarna
asystent umowa zlecenie część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń produkcyjnych
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
młodszy specjalista (junior) / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...