Ogłoszenie numer: 2675805, z dnia 2019-10-07
Grupa teamtechnik z centralą w Niemczech oraz oddziałami w Polsce, USA i Chinach jest jedną z wiodących firm na rynku światowym w zakresie projektowania i budowy linii montażowych i testujących dla branży motoryzacyjnej, medycznej i solarnej. Obecne zatrudnienie wynosi 900 osób na świecie, w tym ponad 260 osób w Polsce.
W związku z rozwojem firmy i nowymi projektami w Polsce i na świecie, poszukujemy do Działu Montażu osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka do spraw administracyjnych
Miejsce pracy: małopolskie, Kraków / Skawina
Opis stanowiska
- Obsługa sekretariatu
- Obieg faktur i dokumentów w firmie, rejestracja faktur kosztowych
- Dbałość o zaopatrzenie biura
- Dokonywanie rezerwacji (przeloty, auta, hotele)
- Prowadzenie korespondencji z usługodawcami / dostawcami
- Prowadzenie i organizowanie kalendarza spotkań w biurze
- Opracowywanie i aktualizacja raportów i zestawień
- Wsparcie pracowników w bieżących obowiązkach
- Dbałość o dobry wizerunek firmy
Wymagania
- Wykształcenie: min. średnie, wyższe.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- warunek konieczny
- Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office w szczególności Excel.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, pracy pod presją czasu.
- Predyspozycje: komunikatywność, charyzma, zdolność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, terminowość.
Oferujemy
- Umowa na zastępstwo
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie będącej liderem w branży.
- Możliwość realizowania własnych wizji oraz pomysłów
- Szkolenia zawodowe i kursy językowe.
- Pakiety medyczne / sportowe.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.