Najnowsze oferty pracy

  • Administrative Assistant

    Paroptik   Kraków, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu   55,00 - 60,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Raportów i Analiz

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca hybrydowa
    asystent  pełny etat
    6 godz.
    Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie​ analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
  • Asystent biura obsługi i warsztatu

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
  • Asystentka Biura

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
  • Welcome Officer / Specjalista Welcome Center

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystent/ka ds. Administracji Kraków
Asystent administracyjno - biurowy (m/k)

Asystent administracyjno - biurowy (m/k)

Centrum Stomatologii Estetycznej Galeria Uśmiechu
Kraków
praca stacjonarna
2654 dni temu
Asystent administracyjno - biurowy (m/k)
Miejsce pracy: Kraków

 

Centrum Stomatologii Estetycznej i Implantologii Galeria Uśmiechu to wiodąca w Krakowie firma posiadająca 7 gabinetów stomatologicznych i zatrudniająca lekarzy prowadzących kompleksowe leczenie stomatologiczne, specjalistów z wszystkich dziedzin stomatologii. Pełna diagnostyka, Tomograia CBCT, mikroskopy, dostęp do najnowszych trendów i możliwości współczesnej stomatologii.

Równocześnie połączone to jest z ogromną dbałością o atmosferę, zarówno wewnątrz zespołu jak i w stosunku do pacjenta. Dbamy o jego komfort i umiemy się z nim komunikować, co sprawia, że nasza praca jest dużo bardziej satysfakcjonująca obie strony. Szacunek do człowieka jest naszą nadrzędną wartością i to zarówno w relacji lekarz-pacjent, lekarz-asystentka, jak i pracodawca-pracownik.

Firma funkcjonująca w oparciu o szacunek do drugiego człowieka i wspieranie siebie nawzajem w realizacji wspólnych celów.

 


Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby zorganizowanej na stanowisko:

 

Asystent/ka administracyjno-biurowy/a

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • wsparcie w prowadzeniu administracji biura firmy z branży medycznej
  • pomoc w funkcjonowaniu sali szkoleniowej i jej zabezpieczenie
  • prace biurowe: obsługa poczty przychodzącej, skanowanie dokumentów do bazy elektronicznej, prowadzenie zestawień w formie tabel
  • bieżąca współpraca z Kierownikiem Biura - pomoc w bieżącej działalności firmy
  • realizacja bieżących zadań dla potrzeb Zarządu lub innych współpracowników o charakterze administracyjnym
Od pracownika oczekujemy:
  • doświadczenia na podobny stanowisku
  • ponadprzeciętnej umiejętności obsługi komputera (Windows, Office, internet)
  • efektywności, szybkości działania, szukania rozwiązań
  • odpowiedzialności za powierzone zadania - dokładności i skrupulatności
  • komunikatywności
  • entuzjazmu do pracy - pozytywnego myślenia
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
W zamian oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie - umowę o pracę
  • atrakcyjne motywujące wynagrodzenie
  • pracę w energetycznym, pełnym kultury  i uprzejmości środowisku
  • pracę z pozytywnie myślącymi ludźmi
  • stały rozwój i wyzwania
  • docenienie podejmowanych wysiłków
  • wynagrodzenie - 2500 do 4000 brutto PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Administrative Assistant

    Paroptik   Kraków, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu   55,00 - 60,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Raportów i Analiz

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca hybrydowa
    asystent  pełny etat
    6 godz.
    Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie​ analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
  • Asystent biura obsługi i warsztatu

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
  • Asystentka Biura

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
  • Welcome Officer / Specjalista Welcome Center

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.