Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    Adecco Personalsdienstleistungen GmbH   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent / Asystentka Starszego Kierownika Projektu

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa, blisko stacji metra Dworzec Wileński    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska Aktualizacja i weryfikacja budżetów projektowych zgodnie z instrukcjami SKP. Rozliczanie wydatków opłaconych służbową kartą bankową. Organizowanie podróży służbowych w tym dokonywanie koniecznych rezerwacji oraz rozliczanie w aplikacji odbytych podróży. Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    21 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. administracji

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
  • Asystentka Biura

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
  • Asystent / Asystentka ds. Raportów i Analiz

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca hybrydowa
    asystent  pełny etat
    2 dni
    Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie​ analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
  • Asystentka / Asystent w Zespole Postępowań Sądowych w Departamencie Prawnym

    VeloBank S.A.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa administracyjna Departamentu Prawnego. Pomoc w przygotowaniu oraz archiwizacji dokumentów. Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i dbanie o terminowość ich wysyłki. Wsparcie radców prawnych w obsłudze bieżących spraw. Wprowadzanie danych do systemów.
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent Administracji Serwisu

Interhandler Sp. z o.o.
Toruń
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
883 dni temu

INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

Aktualnie firma poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Asystent Administracji Serwisu
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska:
  • Wsparcie w koordynowaniu systemu zdalnego monitorowania maszyn JCB LiveLink
  • Wsparcie w wyliczaniu wycen przeglądów serwisowych
  • Sporządzanie umów serwisowych maszyn w oparciu o przygotowane wyceny
  • Wsparcie w procesie wystawiania faktur z tytułu podpisanych umów serwisowych
  • Koordynacja procesu sprzedaży urządzeń, osprzętów od strony administracyjnej (przygotowanie dokumentów, sprawdzenie pod kątem poprawności, przepływ dokumentów)
  • Kompletowanie, weryfikacja i procesowanie dokumentacji przetargowej dotyczącej sprzedaży urządzeń lub osprzętów
  • Przygotowywanie sprawozdań dla urzędu celnego
  • Aktywne wsparcie w poprawie efektywności procesów oraz narzędzi
  • Przygotowywanie raportów, statystyk i analiz
  • Archiwizacja dokumentów oraz aktualizowanie danych w systemie ERP
  • Inne prace zlecone przez Przełożonego
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności: Excel, Word, Power Point)
  • Mile widziana znajomość systemu Comarch
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz zaangażowanie
  • Dokładność, sumienność i dbałość o szczegóły
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę + premia)
  • Niezbędne szkolenia i narzędzia pracy
  • Prywatną opiekę medyczną Medicover
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Świadczenia pieniężne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
KKlikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Interhandler Sp. z o. o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (zgoda obejmuje również dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twoje zainteresowania, wizerunek), a które dobrowolnie podałeś.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Interhandler Sp. z o. o. w Toruniu danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rodo@ih.interhandler.pl

Twoje dane osobowe przechowujemy przez okres nie dłuższy, niż jest to konieczne dla prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, a gdy wyraziłeś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, przez okres 1 roku.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twoje zainteresowania, wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Brak zgody lub jej wycofanie nie będzie przyczyną traktowania Ciebie w sposób niekorzystny w trakcie procesu rekrutacji oraz po podjęciu decyzji o zatrudnieniu, a także nie będzie powodować wobec Ciebie jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia, wypowiedzenie umowy o pracę lub jej rozwiązanie bez wypowiedzenia przez pracodawcę.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. O szczegółowych zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych przez Interhandler Sp. z o .o. oraz o przysługujących prawach związanych z przetwarzaniem wspomnianych danych, możesz dowiedzieć się więcej na stronie internetowej www.interhandler.pl.
 

Poznaj

Interhandler Sp. z o.o.

INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

Podobne oferty

  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    Adecco Personalsdienstleistungen GmbH   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent / Asystentka Starszego Kierownika Projektu

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa, blisko stacji metra Dworzec Wileński    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska Aktualizacja i weryfikacja budżetów projektowych zgodnie z instrukcjami SKP. Rozliczanie wydatków opłaconych służbową kartą bankową. Organizowanie podróży służbowych w tym dokonywanie koniecznych rezerwacji oraz rozliczanie w aplikacji odbytych podróży. Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    21 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. administracji

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
  • Asystentka Biura

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
  • Asystent / Asystentka ds. Raportów i Analiz

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca hybrydowa
    asystent  pełny etat
    2 dni
    Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie​ analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
  • Asystentka / Asystent w Zespole Postępowań Sądowych w Departamencie Prawnym

    VeloBank S.A.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego 2c    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa administracyjna Departamentu Prawnego. Pomoc w przygotowaniu oraz archiwizacji dokumentów. Koordynowanie procesu obiegu dokumentów i dbanie o terminowość ich wysyłki. Wsparcie radców prawnych w obsłudze bieżących spraw. Wprowadzanie danych do systemów.