Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Handlowego

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów;...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent Kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów), ul. Kościuszki 2    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
  • Asystent Kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów), ul. Kościuszki 2    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoje Zadania: Wspieranie Kierownika/Zastępcy w monitorowaniu standardów obsługi i jakości. Realizacja planów sprzedażowych. Zarządzanie zamówieniami i zatowarowaniem. Udział w inwentaryzacjach. Obsługa klienta i praca na hali sklepu.
  • Asystent / Asystentka Biura

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
  • Stażysta / Asystent

    Arthrex Polska   Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42    praca stacjonarna
    asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Wspieraniem zespołu Tender w codziennych obowiązkach administracyjnych, Procesowaniem i wprowadzaniem umów do systemu, Obsługą dokumentacji i wsparciem przy składaniu ofert przetargowych.
  • Asystent/ka dyrektora centrum dystrybucyjnego

    ManpowerGroup   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    24 godz.
    Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
  • Asystent ds. wsparcia operacyjnego

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna związana z procesem realizacji zgłoszeń serwisowych (w tym uzupełnianie bazy danych, obsługa wewnętrznych systemów Działu Serwisu lub klienta w zależności od potrzeb). Wsparcie w sporządzaniu cyklicznych raportów z przebiegu i terminowości...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystentka / Asystent Linii Produkcyjnych

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
Zobacz więcej ofert pracy

Associate Consultant

Aon
lubelskie
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
505 dni temu
Aon sets up and handles online benefits systems for our clients. In the role of Associate Consultant, you will support this process by being the key point of contact between our clients, consulting team, projects teams, operational teams and other key customers. This role purpose is to successfully handle all client requirements and support growth!
 
Aon is in the business of better decisions

At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world.
As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.
Associate Consultant
woj. lubelskie
Nr ref.: 2525995
What the day will look like

Associate Consultant is responsible for applying the Requirements Roadmap from acceptance of the handover of North Star to the delivery team handover. Utilize client’s documentation, the Events Matrix and Benefit Information process to ensure that requirements are produced with the highest levels of quality and consistency. Working closely with other teams (Engagement, Health, Risk and DC consultant) you will ensure all their respective requirements inputs are delivered. Building on your experience in service delivery, this role will challenge you to develop effective working relationships with key partners.
  • Identifying any service delivery risks for each client, ensuring mitigating actions are implemented, as appropriate
  • Using Easy Projects as primary communication method with the project manager to provide updates and to handle progress effectively and on time
  • Building strong relationships with client teams, client representatives and third-party providers
  • Walking through requirements with system delivery team
  • Converting, updating, and maintaining client requirements according to needs of a project
  • Providing input to testing in line with the current Test Strategy
  • Briefing the Employee Contact Centre on any changes in requirements using the most appropriate medium for the change
  • Ensuring tasks within projects are well handled and that any issues/risks are identified and resolved
  • Managing requirements from change outside of implementation (using the Services & Fee Schedule) and renewal, including change releases for Platinum clients and change requests for other clients
How this opportunity is different

This role is perfect for a person who values independent working, with team’s support there if required. We offer flexible working hours and an opportunity to work with highly experienced product consulting specialists.


Skills and experience that will lead to success
  • Ability to work in a complex, deadline driven environment
  • Excellent communication skills
  • Strong in-person and presentation skills, as well as the ability to build effective relationships with clients and suppliers
  • Confirmed experience of working with clients, understanding their needs and maintaining a positive relationships in order to provide excellent service
  • Self-starter able to prioritize tasks under pressure and meet tight deadlines
  • High level of accuracy, analytical skills and attention to detail
  • English at C1 level is preferred (on the CEFR scale)
  • Ability to think analytically, solve problems and find appropriate solutions
  • Microsoft Office including: Word (to capture the technical design requirements), PowerPoint (presentations) and Excel (to capture requirements, any kind of data analysis)
  • Benefit experience would be an asset (not necessarily online benefit)
How we support our colleagues

In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself.  We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!
 
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.
 
We provide individuals with disabilities reasonable accommodations to participate in the job application or interview process, to perform essential job functions, and to receive other benefits and privileges of employment in accordance with applicable law. Please contact us to request an accommodation on ReasonableAdjustments@Aon.com
 
Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace. 
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Handlowego

    LST-Polska Sp. z o.o.   Bełżyce    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów;...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent Kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów), ul. Kościuszki 2    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
  • Asystent Kierownika sklepu

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów), ul. Kościuszki 2    praca stacjonarna
    asystent / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoje Zadania: Wspieranie Kierownika/Zastępcy w monitorowaniu standardów obsługi i jakości. Realizacja planów sprzedażowych. Zarządzanie zamówieniami i zatowarowaniem. Udział w inwentaryzacjach. Obsługa klienta i praca na hali sklepu.
  • Asystent / Asystentka Biura

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
  • Stażysta / Asystent

    Arthrex Polska   Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42    praca stacjonarna
    asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Wspieraniem zespołu Tender w codziennych obowiązkach administracyjnych, Procesowaniem i wprowadzaniem umów do systemu, Obsługą dokumentacji i wsparciem przy składaniu ofert przetargowych.
  • Asystent/ka dyrektora centrum dystrybucyjnego

    ManpowerGroup   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    24 godz.
    Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
  • Asystent ds. wsparcia operacyjnego

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna związana z procesem realizacji zgłoszeń serwisowych (w tym uzupełnianie bazy danych, obsługa wewnętrznych systemów Działu Serwisu lub klienta w zależności od potrzeb). Wsparcie w sporządzaniu cyklicznych raportów z przebiegu i terminowości...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystentka / Asystent Linii Produkcyjnych

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379