Assistant Manager
Miejsce pracy: Kraków
W trakcie wykonywania pracy do obowiązków pracownika należy w szczególności:
- Realizuje i wspiera cele biznesowe Spółki i Kierownika Sklepu
- Aktywnie angażuje Kierownika Sklepu w zadania związane z poziomem dochodowości sklepu oraz wynikami i morale zespołu
- Współpracuje bezpośrednio z Personelem Sklepu jako jego lider i motywator
- Nadzoruje wszystkie limity w zakresie wydatków i wynagrodzeń i wspiera cele sprzedażowe
- Współpracuje z innymi Zastępcami Kierowników w celu maksymalizacji wyników personelu
- Kształtuje atmosferę radości i satysfakcji z pracy w sklepie
- Informuje Kierownika Sklepu o możliwościach przesunięć towarowych
- Informuje na bieżąco o Komunikatach Operacyjnych i dotyczących wystroju
- Zapewnia realizację polityk i procedur spółki
- Współpracuje z Kierownikiem Sklepu w zakresie wszystkich nierozwiązanych kwestii dotyczących sklepu
- Przestrzega federalnych, stanowych oraz lokalnych przepisów pracy
- Realizuje dodatkowo zlecone obowiązki
- Chroni i zabezpiecza powierzony majątek spółki
- Wspiera programy testowe spółki
- Wspiera otwieranie, zamykanie i zmianę wystroju sklepu, zgodnie z potrzebami
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
Czas pracy: pełny