EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości.
W swoim doświadczeniu mamy zrealizowane procesy rekrutacyjne na takie stanowiska jak CEO, Branch Director, Business Development Director, Development Director, Technical Director, Operations Director, Project Director, Development Manager, Project Manager, Facility Manager, Site Manager, Works Manager, Site Engineer, Senior Architect, Team Leader, Project Consultant, Senior Design Engineer, Senior Consultant, etc.
Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Prowadzimy rekrutacje na terenie całego kraju, a także mamy doświadczenie w rekrutacjach zagranicznych.
Opis stanowiska Koordynacja projektów w zakresie wykończenia wnętrz obiektów hotelowych; Weryfikacja standardów zgodnych w wymogami danej sieci hotelowej pod kątem zastosowania w obiekcie; Negocjacje z sieciami hotelowymi w zakresie planowanych zakupów wyposażenia (meble, RTV/AGD,...
Opis zadań: Przygotowywanie budżetów Capex i Opex i nadzór nad ich realizacją Negocjowanie kontraktów z dostawcami usług np. Facility management, utrzymanie zieleni I odśnieżanie, odśnieżanie dachów Nadzór nad wszystkimi ww serwisami (tj. ich wprowadzenie w przypadku nowej...
Zadania: Zarządzanie procesem komercjalizacji obiektów biurowych zlokalizowanych w Warszawie; Monitoring rynku Nieruchomości w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem rynku powierzchni biurowych oraz hotelowych; Identyfikacja, kontakt oraz prezentacja oferty firmy dopasowanej do potrzeb...
OPIS STANOWISKA Prowadzenie projektów inwestycyjnych związanych z budownictwem komercyjnym / przemysłowym; Koordynowanie projektu i odpowiedzialność za jego przebieg zgodnie z wymaganiami firmy na wszystkich etapach; Bieżący kontakt z inwestorem; Tworzenie budżetów oraz harmonogramów...
OPIS STANOWISKA Kompleksowe zarządzanie projektami inwestycyjnymi w tym zarządzanie pracą Project Managerów odpowiedzialnych za realizację/budowę; Organizacja pracy zespołów, koordynacja i zapewnienie prawidłowego przebiegu działalności kontrahentów wewnętrznych i zewnętrznych (klient,...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy; nadzór nad robotami pod kątem zgodności z jakością i harmonogramem; nadzorowanie prac podwykonawców; prowadzenie dokumentacji budowy oraz rozliczeń;
Zakres obowiązków: Zarządzanie portfelem akcesoriów i peryferii do sprzętu komputerowego; Umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami oraz dostawcami; Identyfikacja i rozwijanie nowych możliwości pozyskiwania dostawców; Zarządzanie indywidualnymi projektami...
OPIS STANOWISKA Koordynowanie robót budowlanych i odpowiedzialność za ich przebieg zgodnie z wymaganiami firmy na wszystkich etapach; Nadzorowanie budżetów oraz harmonogramów potrzebnych do prawidłowego przebiegu inwestycji; Nadzór nad pracami wykonawców; Nadzór nad obiorami końcowymi;...
OPIS STANOWISKA Prowadzenie projektów inwestycyjnych związanych z budownictwem przemysłowym; Koordynowanie projektu i odpowiedzialność za jego przebieg zgodnie z wymaganiami firmy na wszystkich etapach; Koordynowanie fazy projektowej, przygotowawczej i etapu budowlanego; Współpraca z firmami...
Zadania: bieżące wyszukiwanie terenów pod inwestycje mieszkaniowe; budowanie i podtrzymywanie relacji z pośrednikami nieruchomości; koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości; analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie projektów automatyzacji oraz ich terminowa realizacja; Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu projektowego; Realizacja projektów zgodnie z harmonogramem; Przeprowadzenie badań w celu określenia wymagań nowego wyposażenia, systemów i urządzeń;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii; Zapewnienie ciągłości produkcji przy optymalnym wykorzystaniu maszyn i surowców; Ustalanie priorytetów produkcyjnych na podstawie zaplanowanych zleceń, dostępności urządzeń i przepływu materiałów; Skuteczne zarządzanie...
Zakres obowiązków: Usprawnianie i optymalizacja procesów produkcyjnych pod kątem poprawy wydajności, efektywności, ergonomii, bezpieczeństwa oraz jakości; Analizowanie procesu produkcyjnego pod kątem eliminacji oraz redukcji ryzyka i strat; Analizowanie niezgodności oraz inicjowanie...
OPIS STANOWISKA: Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja (w tym komunikacja), plany miejscowe, uwarunkowania, media, Współpraca przy tworzeniu analiz wykonalności i opłacalności inwestycji, budżetu i harmonogramu, Przygotowywanie koncepcji zagospodarowania terenu...
Zadania: tworzenie umów, dobór firm podwykonawczych; prowadzenie negocjacji umów z podwykonawcami; negocjowanie warunków handlowych i zakup materiałów i usług; tworzenie budżetów i kosztorysowanie; opracowanie harmonogramów dla poszczególnych robót, kontrola harmonogramu; rozliczanie,...