EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości.
W swoim doświadczeniu mamy zrealizowane procesy rekrutacyjne na takie stanowiska jak CEO, Branch Director, Business Development Director, Development Director, Technical Director, Operations Director, Project Director, Development Manager, Project Manager, Facility Manager, Site Manager, Works Manager, Site Engineer, Senior Architect, Team Leader, Project Consultant, Senior Design Engineer, Senior Consultant, etc.
Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Prowadzimy rekrutacje na terenie całego kraju, a także mamy doświadczenie w rekrutacjach zagranicznych.
Zadania nadzór nad procesem wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi; koordynacja wykonywanych robót budowlanych w podległym zakresie; harmonogramowanie robót oraz nadzór nad terminowością ich wykonania; nadzór nad realizacją zadań wykonywanych przez podwykonawców...
Zadania poszukiwanie gruntów pod inwestycje; rozwijanie sieci kontaktów i utrzymywanie stałych relacji ; zlecanie badania technicznej, finansowej i prawnej możliwości realizacji projektu; negocjowanie i podpisywanie umów z właścicielami gruntów; przygotowanie wstępnego budżetu realizacji...
OPIS STANOWISKA Prowadzenie projektów inwestycyjnych związanych z budownictwem przemysłowym; Koordynowanie projektu i odpowiedzialność za jego przebieg zgodnie z wymaganiami firmy na wszystkich etapach; Koordynowanie fazy projektowej, przygotowawczej i etapu budowlanego; Współpraca z firmami...
Zadania pomoc całemu działowi oraz przełożonej, ale nie stricte asystenckie typu prowadzenie kalendarza; suport przy ofertowaniu, tworzeniu broszur dla klienta
Zadania: bieżące wyszukiwanie terenów pod inwestycje mieszkaniowe; budowanie i podtrzymywanie relacji z pośrednikami nieruchomości; koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości; analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany...
OPIS STANOWISKA Koordynowanie robót budowlanych i odpowiedzialność za ich przebieg zgodnie z wymaganiami firmy na wszystkich etapach; Nadzorowanie budżetów oraz harmonogramów potrzebnych do prawidłowego przebiegu inwestycji; Nadzór nad pracami wykonawców; Nadzór nad obiorami końcowymi;...
Zakres obowiązków: Zarządzanie portfelem akcesoriów i peryferii do sprzętu komputerowego; Umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami oraz dostawcami; Identyfikacja i rozwijanie nowych możliwości pozyskiwania dostawców; Zarządzanie indywidualnymi projektami...
Zakres zadań: Udział w przygotowywaniu budżetów inwestycji mieszkaniowych na różnych etapach – ocena gruntów, projektowanie, przetargi oraz realizacja; Przygotowywanie wstępnych budżetów dla działu Akwizycji Gruntów; Nadzór nad stroną kosztową podczas prac projektowych;...
Zakres obowiązków: Konstruowanie nowych wyrobów i wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w już istniejących; Wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych; Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu projektowego; Poszukiwanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych i wspieranie nowych wdrożeń oraz...
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem; Zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych ze standardami jakościowymi firmy i klientów; Identyfikacja problemów jakościowych, koordynacja działań korygujących i zapobiegawczych; Stworzenie planu i procedur analiz jakościowych w oparciu o...
Zakres obowiązków: Wdrażanie przyjętej strategii zakupowej; Budowanie relacji i współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Zapewnienie terminowego przepływu materiałów i realizacji zamówień; Zarządzanie platformą wewnętrzną związaną z cenami i dostawcami; Zarządzanie...
Opis stanowiska: Koordynowanie pracą podległego zespołu (100 osób) Odpowiedzialność za wykonanie planów produkcyjnych i realizację wskaźników produkcyjnych; Nadzór nad przestrzeganiem i poprawą obowiązujących standardów oraz norm postępowania w podległym obszarze w zgodzie z...
Zakres obowiązków: Prowadzenie projektów usprawniających pracę maszyn i urządzeń produkcyjnych; Wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie wydajności maszyn, poprawę jakości, redukcję postojów technicznych oraz redukcję kosztów utrzymania ruchu maszyn; Weryfikowanie...
Zakres obowiązków: Usprawnianie i optymalizacja procesów produkcyjnych pod kątem poprawy wydajności, efektywności, ergonomii, bezpieczeństwa oraz jakości; Analizowanie procesu produkcyjnego pod kątem eliminacji oraz redukcji ryzyka i strat; Analizowanie niezgodności oraz inicjowanie...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii; Zapewnienie ciągłości produkcji przy optymalnym wykorzystaniu maszyn i surowców; Ustalanie priorytetów produkcyjnych na podstawie zaplanowanych zleceń, dostępności urządzeń i przepływu materiałów; Skuteczne zarządzanie...