EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości. Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Jesteśmy partnerem biznesowym dla wiodących organizacji na rynku. Budując relacje z Kandydatami, bazujące na otwartości i zaufaniu, rozpatrujemy potencjał każdej osoby zarówno pod kątem wszystkich prowadzonych rekrutacji oraz przyszłych potrzeb naszych Klientów.
Dla międzynarodowej firmy będącej właścicielem oraz zarządcą obiektów komercyjnych poszukujemy Property Managera, który przejmie odpowiedzialność za zarządzanie nieruchomościami oraz kontakt z najemcami. Idealny/a Kandydat/ka posiada doświadczenie we współpracy z najemcami po stronie właściciela, zarządcy lub serwisu technicznego w budynkach komercyjnych – biura, centra handlowe, przemysł, etc.
Firma gwarantuje atrakcyjne wynagrodzenie (umowa o pracę lub B2B), samochód służbowy również do celów prywatnych, niezbędne narzędzia, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie przyjazną atmosferę.
Opis zadań:
-
Przygotowywanie budżetów Capex i Opex i nadzór nad ich realizacją
-
Negocjowanie kontraktów z dostawcami usług np. Facility management, utrzymanie zieleni I odśnieżanie, odśnieżanie dachów
-
Nadzór nad wszystkimi ww serwisami (tj. ich wprowadzenie w przypadku nowej nieruchomości lub przejęcie istniejących kontaktów w przypadku istniejącego budynku)
-
Przygotowywanie raportów do właścicieli budynków (kwartalne lub miesięczne)
-
Nadzór nad wprowadzaniem/wyprowadzaniem się najemców do budynku- podpisywanie protokołów, rozliczanie usterek itp
-
Obecność w zarządzanym obiekcie oraz wizytowanie najemców (min raz na dwa tygodnie)
-
Codzienny kontakt z najemcami, prowadzenie korespondencji, udzielanie zgód np. na przebudowy, zmiany, nowe instalacje itp. oraz ustalenie odpowiednich zgód z właścicielami budynków
-
Kontakt z serwisami gwarancyjnymi ze strony wykonawców budynków
-
Nadzór nad gwarancjami bankowymi najemców tj. przygotowywanie wezwań w przypadku zbliżających się terminów wygaśnięcia, uzupełnienia wymaganych kwot
-
Windykacja należności tj. przesyłanie wezwań do zapłaty do odpowiednich osób
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem obiektami komercyjnymi – centra handlowe, biurowce, centra logistyczne
- Dobra znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami
- Wykształcenie techniczne lub znajomość kwestii technicznych związanych z zarządzanymi nieruchomościami
- Umiejętność budowania i zarządzania relacjami z najemcami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Prawo jazdy kat. B
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie + samochód służbowy + pakiet socjalny
- Praca w gronie profesjonalistów w branży nieruchomości