Zakres obowiązków Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, Zarządzanie nowymi lub kilkuletnimi budynkami o wysokim standardzie, Ścisła współpraca z zarządami wspólnot, Bieżący nadzór nad podwykonawcami, Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot, Prowadzenie...
Zakres obowiązków: Aktywne wsparcie działu administracji; Przygotowywanie nowych stanowisk pracy w biurach; Prowadzenie archiwum dokumentów; Prowadzenie floty samochodowej; Współpraca z dostawcami usług w zakresie administracji; Zakupy działu administracji; Organizacja i wsparcie pracy...
Zakres obowiązków: Koordynacja prac zespołu; Nadzór nad utrzymaniem czystości na powierzonych budynkach mieszkalnych; Kontrola nad pracami serwisu sprzątającego według harmonogramu; Weryfikacja prac serwisu sprzątającego pracujących na nadzorowanych budynkach, sprawdzanie obecności;...