Integrum Management to ogólnopolska firma od 10 lat kompleksowo zajmująca się
zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.
Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Kielcach. Zarządzamy już ponad 1 300 000 m 2.
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator ekip sprzątających
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Koordynacja prac zespołu
- Nadzór nad utrzymaniem czystości na powierzonych budynkach mieszkalnych
- Kontrola nad pracami serwisu sprzątającego według harmonogramu
- Weryfikacja prac serwisu sprzątającego pracujących na nadzorowanych budynkach, sprawdzanie obecności
- Rekrutacja pracowników, nadzorowanie umów i innych dokumentów kadrowych
- Zapewnienie comiesięcznej dostawy towaru, maszyn czyszczących, sprzętu do sprzątania i pielęgnacji zieleni, sprzętu do odśnieżania
- Współpraca z administratorami/zarządcami obsługiwanych budynków mieszkalnych/wspólnot mieszkaniowych w zakresie zajmowanego stanowiska
Wymagania:
- Min. 2 lata praktyki w serwisie sprzątającym
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- Umiejętność rozwiązywania problemów oraz dobre umiejętności analityczne
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność oraz inicjatywa w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność efektywnego delegowania zadań
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
- Szkolenia wewnętrzne, możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid