Mr. Gugu & Miss Go to marka pochodząca w 100% z Polski. Stworzona z myślą o urozmaiceniu szarej rzeczywistości panującej w miejskiej popkulturze. Miejski streetwear wzbogaca o wyraziste kolory, niecodzienne kształty, sztukę, a nawet naturę, której brakuje w wielu europejskich miastach.
Zakres obowiązków: zarządzanie mediami społecznościowymi (Facebook, Instagram, Twitter) współpraca z dostawcami i producentami przy wdrażaniu akcji marketingowych; organizacja promocji i konkursów; monitoring konkurencji i najnowszych trendów w zakresie działań e-marketingowych;...
Zakres obowiązków: zarządzanie mediami społecznościowymi (Facebook, Instagram, Twitter) współpraca z dostawcami i producentami przy wdrażaniu akcji marketingowych; organizacja promocji i konkursów; monitoring konkurencji i najnowszych trendów w zakresie działań e-marketingowych;...
Zakres obowiązków: tworzenie i projektowanie ubrań dla nowo powstającej marki specjalizującej się w odzieży damskiej, głównie sukienkach; dobór materiałów, kolorów i akcesoriów do kolekcji; monitoring jakości wykonania projektu od momentu powstania do etapu produkcji; śledzenie...
Podstawowy zakres obowiązków brygadzistki/y: Zarządzanie zespołem krawcowych (ok. 25 osób) Kontrolowanie procesu produkcyjnego; Współpraca z kierownikiem szwalni; Nadzór nad kontrolą jakości;
Do obowiązków Brand Managera należeć będzie: nadzorowanie wszystkich procesów związanych z nowym brandem; nadzorowanie i współtworzenie planu marketingowego; współtworzenie strategii i wizerunku budowa globalnej sieci partnerów i współpracowników współpraca z influencerami z całego...
Do obowiązków Project Managera należeć będzie: nadzorowanie wszystkich procesów związanych z nowym projektem; nadzorowanie i współtworzenie planu marketingowego; współtworzenie strategii i wizerunku budowa globalnej sieci partnerów i współpracowników współpraca z influencerami z...
Opis stanowiska: rozwijanie przedsiębiorstwa specjalizującego się w sprzedaży e-commerce; współtworzenie i nadzorowanie nowo utworzonego biura (B2B, B2C, branding, reklama) nadzorowanie działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za marketing, handel, reklamę, IT, księgowość, HR,...