LETHE Jakub Chmielniak
Lethe to lifestyle'owa firma technologiczno-odzieżowa, którą w 2011 roku założył młody polski przedsiębiorca Jakub Chmielniak. Celem Lethe od początku było dawanie radości ludziom na całym świecie poprzez projektowanie i produkowanie kolorowych ubrań z nadrukami marki Mr. Gugu & Miss Go. To także dostawca platformy dla artystów tworzących nadruki Live Heroes, pomysłodawca marki odzieży sportowej Carpatree oraz właściciel m. in. takich brandów jak Rum & Coco, Aloha from Deer, Bittersweet, czy Achae. Lethe to jednak przede wszystkim zgrany team, którego zaangażowanie i praca doprowadziła do międzynarodowego sukcesu, a odwaga i łamanie przyjętych schematów do światowej rozpoznawalności w świecie mody i nie tylko. Obecnie szukamy Managera naszego nowego brandu. Osoby zorganizowanej i zdolnej do ciągłej pracy nad własnymi kompetencjami. Z naszej strony zapewniamy niczym nieograniczone pole manewru, możliwość pracy z wybitnymi fachowcami i to co jest dla nas najważniejsze, czyli satysfakcję z owoców własnej pracy.
Do obowiązków Brand Managera należeć będzie:
- nadzorowanie wszystkich procesów związanych z nowym brandem
- nadzorowanie i współtworzenie planu marketingowego
- współtworzenie strategii i wizerunku
- budowa globalnej sieci partnerów i współpracowników
- współpraca z influencerami z całego świata
- tworzenie od podstaw działu
Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku Brand Managera to:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość realiów życia poza granicami kraju
- doświadczenie z zakresu marketingu i sprzedaży
- rzetelność, dokładność i umiejętności negocjacyjne
- wysoki poziom miękkich kompetencji interpersonalnych
- podstawowe czynności marketingowe z zakresu: social media, newsletter, website content, e-commerce
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i nauki od najlepszych specjalistów w branży
- wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy