Deftrans to polski producent wysokiej jakości mebli łazienkowych i kuchennych. Fabryka powstała ponad 20 lat temu nieopodal znanych w Polsce obszarów „Natura 2000” oraz Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy. Obecnie zespół Deftrans tworzy ponad 500 specjalistów oraz wykwalifikowanych pracowników zarządzanych według najlepszych europejskich standardów. Produkujemy 100 tysięcy sztuk mebli w skali miesiąca dla odbiorców z ponad 30 krajów świata.
przyjmowanie zamówień od klientów oraz potwierdzanie terminu realizacji, przekazywanie zamówień od klientów do realizacji przez produkcję oraz prowadzenie bieżących stanów ich realizacji, planowanie i wdrażanie zintegrowanych działań marketingowych i promocyjnych, budowanie...
Tworzenie Wydziałowych Planów Produkcji. Rozliczenie wykonania Wydziałowych Planów Produkcji. Nadzór i kontrola terminowości wykonania Wydziałowych Planów Produkcji. Analiza wypełnienia mocy produkcyjnych na Wydziałach oraz wydajności pracowników. Analiza produkcji w toku. Analiza...
Wymagania i kompetencje zawodowe: prawo jazdy kat. B, preferowane B, C + E; znajomość zagadnień z zakresu budowy mebli, mile widziane doświadczenie w branży lub kontaktach z klientem ostatecznym. Wymagania osobowościowe: dyspozycyjność – praca w terenie od poniedziałku do piątku,...
Wymagania i kompetencje zawodowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niekaralność. Wymagania osobowościowe: zdolności organizacyjne, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, zaangażowanie.
przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, wprowadzanie zgłoszeń reklamacyjnych do systemu informatycznego, przygotowanie reklamacji do realizacji dla serwisantów, kontrola zamówień reklamacyjnych w systemie, przygotowanie elementów reklamacyjnych do wysyłki dla klientów, tworzenie dokumentów...
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;
przyjmowanie zamówień od klientów oraz potwierdzanie terminu realizacji, przekazywanie zamówień od klientów do realizacji przez produkcję oraz prowadzenie bieżących stanów ich realizacji, planowanie i wdrażanie zintegrowanych działań marketingowych i promocyjnych, budowanie...
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
odpowiedzialność za zakup towarów, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców towarów i usług, kontakty i negocjacje z dostawcami – w tym uczestnictwo w przetargach, tworzenie zapytań ofertowych, nadzór nad optymalizacją poziomu zapasów potrzebnych materiałów, przygotowanie umów i...
przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, wprowadzanie zgłoszeń reklamacyjnych do systemu informatycznego, przygotowanie reklamacji do realizacji dla serwisantów, kontrola zamówień reklamacyjnych w systemie, przygotowanie elementów reklamacyjnych do wysyłki dla klientów, tworzenie dokumentów...
współuczestniczenie w budowaniu wizerunku firmy i jej marek, koordynacja ciekawych projektów marketingowych, tworzenie materiałów informacyjnych, reklamowych i promocyjnych, komunikacja z mediami, współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami.
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży; praca na terenia województw: dolnośląskie i lubuskie