Deftrans to polski producent wysokiej jakości mebli łazienkowych i kuchennych. Fabryka powstała ponad 20 lat temu nieopodal znanych w Polsce obszarów „Natura 2000” oraz Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy. Obecnie zespół Deftrans tworzy ponad 500 specjalistów oraz wykwalifikowanych pracowników zarządzanych według najlepszych europejskich standardów. Produkujemy 100 tysięcy sztuk mebli w skali miesiąca dla odbiorców z ponad 30 krajów świata.
przyjmowanie zamówień od klientów oraz potwierdzanie terminu realizacji, przekazywanie zamówień od klientów do realizacji przez produkcję oraz prowadzenie bieżących stanów ich realizacji, planowanie i wdrażanie zintegrowanych działań marketingowych i promocyjnych, budowanie...
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
współuczestniczenie w budowaniu wizerunku firmy i jej marek, koordynacja ciekawych projektów marketingowych, tworzenie materiałów informacyjnych, reklamowych i promocyjnych, działania z zakresu Public Relations, zarządzanie treściami serwisów www oraz kanałami social media współpraca z...
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;
wykształcenie wyższe - kierunkowe, 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w marketingu, umiejętności i wiedza w zakresie najnowszych metod marketingowych, kreatywność, innowacyjność, samodzielność i komunikatywność, przedsiębiorczość i efektywność w działaniu, dobra...
kompleksowa obsługa firmy w zakresie organizowania transportu, współpraca ze spedycjami i firmami transportowymi, pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych i spedycyjnych, przygotowywanie, weryfikacja i rozliczanie dokumentów transportowych, kontrola terminowości oraz jakości usług...
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;