Deftrans to polski producent wysokiej jakości mebli łazienkowych i kuchennych. Fabryka powstała ponad 20 lat temu nieopodal znanych w Polsce obszarów „Natura 2000” oraz Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy. Obecnie zespół Deftrans tworzy ponad 500 specjalistów oraz wykwalifikowanych pracowników zarządzanych według najlepszych europejskich standardów. Produkujemy 100 tysięcy sztuk mebli w skali miesiąca dla odbiorców z ponad 30 krajów świata.
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;
przyjmowanie zamówień od klientów oraz potwierdzanie terminu realizacji, przekazywanie zamówień od klientów do realizacji przez produkcję oraz prowadzenie bieżących stanów ich realizacji, planowanie i wdrażanie zintegrowanych działań marketingowych i promocyjnych, budowanie...
Wymagania i kompetencje zawodowe: prawo jazdy kat. C + E, aktualne świadectwa kwalifikacyjne, aktualne zaświadczenie o niekaralności, cyfrowa karta kierowcy, doświadczenie w transporcie międzynarodowym – możliwość zatrudnienia osób bez doświadczenia. Wymagania osobowościowe:...
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
odpowiedzialność za zakup towarów, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców towarów i usług, kontakty i negocjacje z dostawcami – w tym uczestnictwo w przetargach, tworzenie zapytań ofertowych, nadzór nad optymalizacją poziomu zapasów potrzebnych materiałów, przygotowanie umów i...
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów, monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży.
przyjmowanie zamówień od klientów oraz potwierdzanie terminu realizacji, przekazywanie zamówień od klientów do realizacji przez produkcję oraz prowadzenie bieżących stanów ich realizacji, planowanie i wdrażanie zintegrowanych działań marketingowych i promocyjnych, budowanie...
przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, wprowadzanie zgłoszeń reklamacyjnych do systemu informatycznego, przygotowanie reklamacji do realizacji dla serwisantów, kontrola zamówień reklamacyjnych w systemie, przygotowanie elementów reklamacyjnych do wysyłki dla klientów, tworzenie dokumentów...
Wymagania i kompetencje zawodowe: prawo jazdy kat. B, preferowane B, C + E; znajomość zagadnień z zakresu budowy mebli, mile widziane doświadczenie w branży lub kontaktach z klientem ostatecznym. Wymagania osobowościowe: dyspozycyjność – praca w terenie od poniedziałku do piątku,...
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów, monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży.
opracowywanie dokumentacji technologicznej dla nowych i istniejących produktów, wdrażanie zmian technologicznych i konstrukcyjnych zgodnie z wewnętrznymi wymaganiami (standaryzacja), rozwijanie stosowanego w firmie systemu wspomagania produkcji.
przyjmowanie zamówień od klientów oraz potwierdzanie terminu realizacji, przekazywanie zamówień od klientów do realizacji przez produkcję oraz prowadzenie bieżących stanów ich realizacji, planowanie i wdrażanie zintegrowanych działań marketingowych i promocyjnych, budowanie...
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów, monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży.
obsługa i utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert oraz negocjowanie umów; monitorowanie rynku w celu pozyskiwania nowych możliwości sprzedaży;