Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
• The role of an Accounts Receivable Specialist is focused on performing accounting and clerical tasks related to the allocation and settlement of in-coming monies, as well as accounting of any client monies contained therein, as well as reporting activities. • Participating in knowledge...
• The role of an Senior Accounts Receivable Specialist is focused on performing accounting and clerical tasks related to the allocation and settlement of in-coming monies, as well as accounting of any client monies contained therein, as well as reporting activities. • Participating in knowledge...
The role of an Accounts Receivable Team Leader is focused on coordination of the team performing accounting and clerical tasks related to the allocation and settlement of in-coming monies, as well as accounting of any client monies contained therein, as well as reporting activities. Participate in...
Delivery of professional data management services to the Marketing Operations Team based in company's headquarters, using internal CRM system and SAP CRM; Managing changes to contact data submitted by the users of internal CRM system; Managing changes made to client and organisational data submitted...
przygotowywanie i wydawanie posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem i recepturą na imprezy okolicznościowe i bankiety; dbanie o czystość urządzeń i pomieszczeń;
realizacja planów sprzedażowych, promocja produktów (kanał B2B), doradztwo handlowe oraz techniczne przy współpracy z doradcami technicznymi, analiza wolumenów, marż, poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych z Klientami, przygotowywanie ofert handlowych.
realizacja planów sprzedażowych, promocja produktów (kanał B2B), doradztwo handlowe oraz techniczne przy współpracy z doradcami technicznymi, analiza wolumenów, marż, poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych z Klientami, przygotowywanie ofert handlowych.
rozwój sieci sprzedaży na terenie całej Polski, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie partnerskich relacji i rozwój współpracy z aktualnymi Klientami, realizowanie planów sprzedażowych oraz wyznaczonych celów.
The role of Accounts Payable Team Leader is focused on coordination of the team members performing accounting and clerical tasks related to efficient maintenance and processing of transactions regarding firm's suppliers and employees; Participate in planning and supervising knowledge transfer of an...
Kształtowanie asortymentu produktów na rynku polskim (projektory, tablice interaktywne, systemy do wideokonferencji) Wprowadzanie nowych produktów na rynek (analiza rynku, pozycjonowanie cenowe, analiza kosztów, promocja) Monitorowanie i analiza sprzedaży oraz raportowanie; Wsparcie dla...
rozwój sieci sprzedaży na podległych obszarach (województwo mazowieckie, warmińsko-mazurskie, lubelskie oraz podlaskie), aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie partnerskich relacji i rozwój współpracy z aktualnymi Klientami, realizowanie planów sprzedażowych oraz wyznaczonych celów.
realizacja planów sprzedażowych, promocja produktów (kanał B2B), doradztwo handlowe oraz techniczne przy współpracy z doradcami technicznymi, analiza wolumenów, marż, poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych z Klientami, przygotowywanie ofert handlowych.
obsługa narzędzi biurowych; udzielanie informacji na temat aktualnych ofert pracy; obsługę administracyjną osób zgłaszających się do biura; organizowanie oraz asystowanie podczas spotkań rekrutacyjnych; redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń; wsparcie w zakresie realizacji bieżących...
przygotowywanie danych do inwentaryzacji środków trwałych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; przygotowywanie zestawień, raportów oraz analiz; działania windykacyjne; pomoc w bieżących zadaniach działu księgowego;