BMZ Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Gliwicach jest częścią międzynarodowej korporacji założonej w 1994 r. w Karlstein, Niemcy. Obecnie jest liderem wśród europejskich producentów zestawów akumulatorowych dla przemysłu ogrodniczego i medycznego. Specjalizuje się w projektowaniu i produkcji inteligentnych systemów podtrzymywania energii.
Osoba na tym stanowisku będzie zarządzać projektem, zapewniając osiągnięcie strategicznych celów przy zachowaniu wysokiej jakości, określonych ram czasowych i budżetu Zakres szczegółowy obowiązków: Planowanie procesu projektowego Zarządzanie projektem i całym cyklem życia projektu...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Współtworzenie koncepcji systemów napędowych dla rowerów elektrycznych; Dobór podzespołów i komponentów systemów E-bike, ścisła współpraca z Działem Zakupów; Współpraca z Product Managerem E-bike w obszarze weryfikacji i testowania nowo...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Tworzenie dokumentacji i instrukcji dla urządzeń i systemów testujących; Pomoc w przygotowaniu dokumentacji pod certyfikację CE; Aktualizacja istniejących dokumentów i plików;
Czym będziesz się zajmował? Analizą jakościową wyrobów gotowych przed wdrożeniem do produkcji seryjnej ( produkcja 0-series ) zgodnie z dokumentacją techniczną projektu; Poszukiwaniem przyczyn potencjalnych wad, sposobów ich usuwania oraz ich zapobiegania; Współudziałem w tworzeniu...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Tworzenie wycen oraz ofert w oparciu o zapytania Klienta; Wysyłanie przygotowanych propozycji oraz wyjaśnianie kwestii spornych; Bieżący kontakt z Klientem (mailowy / telefoniczny) Wprowadzanie zamówień do systemu; Prowadzenie obliczeń;
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Selekcja dostawców na podstawie cen, jakości usług i dostaw oraz strategii zakupowej dla przydzielonej grupy materiałowej Przygotowanie zapytań ofertowych Negocjowanie cen Ocena dostawców oraz praca nad ich rozwojem - SQD Supplier Quality Development...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Zapewnienie dostaw komponentów w projekcie na czas, zgodnie z zapotrzebowaniem i harmonogramem Udział w spotkaniach projektowych Zbieranie oraz wprowadzanie do systemu informacji o zapotrzebowaniu na komponenty (Dynamics AX lub Excel) Współpraca z Commodity...
Do podstawowych obowiązków kandydata należeć będzie współtworzenie, w ramach zespołu, portalu webowego zgodnie z przedstawionymi wymaganiami oraz raportowanie i dokumentowanie prowadzonych prac.
Do podstawowych obowiązków Kandydata należeć będzie testowanie oraz współtworzenie, w ramach zespołu, portalu webowego zgodnie z przedstawionymi wymaganiami oraz raportowanie i dokumentowanie prowadzonych prac.
Do podstawowych obowiązków Kandydata należeć będzie stworzenie projektu nowego systemu oraz przygotowanie dokumentacji projektowej dla pozostałych członków zespołu.
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Uczestnictwo we wdrażaniu nowych projektów na hali produkcyjnej, tworzenie dokumentacji produkcyjnej; Określanie i przygotowywanie zaplecza technicznego wymaganego przez procesy produkcyjne poszczególnych wyrobów ( przygotowanie linii produkcyjnych )...
Do podstawowych obowiązków Kandydata należeć będzie gromadzenie i analiza wymagań nowotworzonego systemu, przygotowanie dokumentacji z tym związanej, przygotowanie specyfikacji i koncepcji systemu, analiza biznesowo – funkcjonalna systemu, przygotowanie raportów i prezentacji związanych z...
Do podstawowych obowiązków Kandydata należeć będzie tworzenie i modyfikacja oprogramowania (.NET) dla systemów testujących. Ponadto do obowiązków nowo zatrudnionej osoby należeć będzie szeroko rozumiane wsparcie i monitoring pracy systemów testujących
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Analizowanie przyczyn awarii zestawów do rowerów elektrycznych (bateria, silnik, wyświetlacz), baterii do systemów magazynowania energii (ESS) Przeprowadzanie napraw; W razie pytań/wątpliwości - kontakt z serwisami dostawców komponentów; Poszukiwanie...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Obsługa on-line /telefonicznie zgłoszeń serwisowych wraz ze wsparciem technicznym; Dbanie o terminową realizację serwisu; Kontakt telefoniczny z klientem; Wprowadzenie danych do systemu (MS Dynamics AX) Organizowanie transportu (kontakt z logistyką...