BMZ Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Gliwicach jest częścią międzynarodowej korporacji założonej w 1994 r. w Karlstein, Niemcy. Obecnie jest liderem wśród europejskich producentów zestawów akumulatorowych dla przemysłu ogrodniczego i medycznego. Specjalizuje się w projektowaniu i produkcji inteligentnych systemów podtrzymywania energii.
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Obsługa w systemie AX całego przepływu materiałowego zwrotów (przyjęcie, planowanie produkcji, wysyłka) Przeprowadzanie analiz stanów magazynowych; Zamawianie komponentów oraz nadzór nad stanami minimalnymi; Planowanie zapotrzebowania na części...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa interesantów (współpracowników, kontrahentów) Przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań; Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy; Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą oraz wewnętrznym...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Współtworzenie koncepcji systemów napędowych dla rowerów elektrycznych; Dobór podzespołów i komponentów systemów E-bike, ścisła współpraca z Działem Zakupów; Współpraca z Product Managerem E-bike w obszarze weryfikacji i testowania nowo...
Do podstawowych obowiązków kandydata należeć będzie współtworzenie, w ramach zespołu, portalu webowego zgodnie z przedstawionymi wymaganiami oraz raportowanie i dokumentowanie prowadzonych prac.
Do podstawowych obowiązków Kandydata należeć będzie testowanie oraz współtworzenie, w ramach zespołu, portalu webowego zgodnie z przedstawionymi wymaganiami oraz raportowanie i dokumentowanie prowadzonych prac.
Do podstawowych obowiązków Kandydata należeć będzie stworzenie projektu nowego systemu oraz przygotowanie dokumentacji projektowej dla pozostałych członków zespołu.
Do podstawowych obowiązków Kandydata należeć będzie gromadzenie i analiza wymagań nowotworzonego systemu, przygotowanie dokumentacji z tym związanej, przygotowanie specyfikacji i koncepcji systemu, analiza biznesowo – funkcjonalna systemu, przygotowanie raportów i prezentacji związanych z...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Administrowanie i rozwój systemu Microsoft Dynamics AX 2012 R2 CU11, w tym: Parametryzacja i modyfikacja systemu w celu optymalizacji procesów biznesowych z obszaru produkcji i logistyki Wsparcie dla użytkowników na pierwszej i drugiej linii Konsultacje z...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Selekcja dostawców na podstawie cen, jakości usług i dostaw oraz strategii zakupowej dla przydzielonej grupy materiałowej Przygotowanie zapytań ofertowych Negocjowanie cen Ocena dostawców oraz praca nad ich rozwojem - SQD Supplier Quality Development...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Tworzenie wycen oraz ofert w oparciu o zapytania Klienta; Wysyłanie przygotowanych propozycji oraz wyjaśnianie kwestii spornych; Bieżący kontakt z Klientem (mailowy / telefoniczny) Wprowadzanie zamówień do systemu; Prowadzenie obliczeń;
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Zapewnienie dostaw komponentów w projekcie na czas, zgodnie z zapotrzebowaniem i harmonogramem Udział w spotkaniach projektowych dot. projektu E-Bike Zbieranie informacji o zapotrzebowaniu na komponenty w projekcie Wprowadzanie informacji do bazy (AX lub...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Zapewnienie dostaw komponentów w projekcie na czas, zgodnie z zapotrzebowaniem i harmonogramem Udział w spotkaniach projektowych Zbieranie oraz wprowadzanie do systemu informacji o zapotrzebowaniu na komponenty (Dynamics AX lub Excel) Współpraca z Commodity...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Realizacja i współtworzenie strategii marketingowej firmy Analiza otoczenia konkurencyjnego Tworzenie analiz produktowych Opracowywanie zasad zewnętrznej komunikacji firmy Przygotowywanie materiałów promocyjnych Współpraca z agencjami PR i reklamowymi...
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Tworzenie dokumentacji i instrukcji dla maszyn i systemów testujących Przygotowanie dokumentacji pod certyfikację CE Aktualizacja istniejących dokumentów i plików
Zakres obowiązków na tym stanowisku: Uczestnictwo we wdrażaniu nowych projektów na hali produkcyjnej, tworzenie dokumentacji produkcyjnej; Określanie i przygotowywanie zaplecza technicznego wymaganego przez procesy produkcyjne poszczególnych wyrobów ( przygotowanie linii produkcyjnych )...