Lider na europejskim rynku litowo-jonowych inteligentnych systemów zasilania
Firma BMZ Poland specjalizuje się w dostarczaniu inteligentnych systemów zasilania. Skupiając się na potrzebach klienta oraz rozwijaniu nowoczesnych systemów BMZ Poland ukształtowało wiodącą pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku baterii litowo-jonowych. Mając ponad 20 letnie doświadczenie, 2000 klientów oraz około 250 nowych projektów rocznie BMZ odgrywa wiodącą rolę w Europie w dziedzinie profesjonalnego projektowania oraz wytwarzania inteligentnych systemów zasilania oraz magazynowania energii. Grupa BMZ zatrudnia obecnie około 1800 pracowników w Niemczech, Polsce, USA, Chinach oraz Francji. W BMZ Poland zatrudniamy obecnie ponad 600 pracowników.
- Obsługa on-line /telefonicznie zgłoszeń serwisowych wraz ze wsparciem technicznym
- Dbanie o terminową realizację serwisu
- Kontakt telefoniczny z klientem
- Wprowadzenie danych do systemu (MS Dynamics AX)
- Organizowanie transportu (kontakt z logistyką wewnętrzną i zewnętrzną)
- Wystawianie faktur
- Przygotowywanie raportów
- Wykształcenie techniczne, mile widziane wyższe
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (również technicznego)
- Umiejętności: analityczne oraz rozwiązywania problemów
- Łatwość przekazywania informacji przez telefon lub on-line
- Znajomość systemu ERP
- Mile widziana wiedza dotycząca przepływu materiałów i informacji w firmach produkcyjnych
- Mile widziane doświadczenie z obszaru customer service lub technicznego call center
- Pro-klienckie nastawienie
- Asertywność, dociekliwość, systematyczność
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pakiet dodatkowy: opiekę medyczną, program Multisport, lekcje języków obcych, ubezpieczenia grupowe
- Posiłki w zakładowej kantynie z dopłatą 50%
- Elastyczny czas pracy
www.bmz-group.com
https://www.youtube.com/channel/
https://www.facebook.com/bmzpoland