Supervising the work of the team for the customer service; Organising everyday duties of the team, managing the schedule; Monitoring the quality of the customer service and ensuring high standards in this respect; Accustoming to the work recruits and ensuring the system of trainings; Monitoring...
The candidate hired on this position will be responsible for: Contact with existing customers via telephone and email on a daily basis; Understanding the customer's business needs to ensure customer satisfaction and to encourage continued long-term relationship; Provide advice and best practises for...
Zadania na wybranych stanowiskach obejmują między innymi: Codzienne wykorzystanie języka niemieckiego w mowie i piśmie; Kontakt z Klientami poprzez e-mail, telefon i social media; Przyjmowanie wiadomości, pytań, reklamacji ze strony Klientów; Wyjaśnianie spraw, rozwiązywanie problemów i...
Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta (rozmowy przychodzące) Wsparcie Klientów w obsłudze konta; Pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi;
Współudział w tworzeniu strategii i inicjowaniu nowych rozwiązań w celu zwiększenia możliwości rekrutacyjnych organizacji; Współpraca z HR Managerem w zakresie prowadzonych projektów; Przeprowadzanie i koordynowanie wszystkich rodzajów procesów rekrutacyjnych Wyszukiwanie i rozwijanie...
Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta (rozmowy przychodzące) Rozwiązywanie problemów technicznych; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta; Znajomość produktów i usług firmy;
Wsparcie Menadżera ds. HR w zakresie zarządzania administracją personalną Koordynacja działań związanych z prowadzeniem administracji kadrowo - płacowej (m.in prowadzenie akt personalnych, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia - umowy o pracę oraz zlecenia,...
Praktyczne wykorzystanie jednego z wymaganych języków (czeski lub węgierski lub słowacki) w codzienne pracy; Kontakt z zagranicznymi klientami biznesowymi i przedstawianie im oferty współpracy; Budowanie relacji z Klientami po przez zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Współpraca z innymi...
Customer Support for reporting foreign company offer; Telephone customer service (outgoing) Implementation of the target (including sales target) Contact with foreign clients; Customer Service In accordance with the standards; The implementation of administrative and order tasks;
Współpraca z bieżącymi Klientami, jak i pozyskiwanie nowych projektów – odpowiedzialność za budowę sieci dystrybucji; Profesjonalna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży oferowanych produktów; Tworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży; Prowadzenie negocjacji handlowych;...
Pozyskiwanie Klientów telefonicznie; Budowanie długofalowych relacji z Klientami; Obsługa Klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe Przyjmowanie oraz kontrola realizacji zleceń transportowych; Przyjmowanie reklamacji; Prowadzenie dokumentacji realizowanych zleceń; Wystawianie...
Nadzorowanie pracy zespołu ds. obsługi klienta; Organizowanie codziennych obowiązków zespołu, zarządzanie harmonogramem; Monitorowanie jakości obsługi klienta i zapewnienia najwyższych standardów w tym zakresie; Wdrażanie do pracy nowych pracowników i zapewnienie systemu szkoleń;...
Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta (rozmowy przychodzące) Wsparcie Klientów w obsłudze konta; Pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi;
Wsparcie mailowe użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej, poprzez rozpatrywanie składanych reklamacji i udzielanie stosownych odpowiedzi; Rozpatrywanie wniosków składanych przez klientów; Współpraca z jedną z wiodących firm w Niemczech; Sporządzanie raportów;
Zarządzanie siecią sklepów zlokalizowanych w województwie pomorskim i warmińsko-mazurskim; Realizacja celów sprzedażowych (obrotowych i marżowych) przez podległe sklepy; Dbałość o realizację współczynników sprzedażowych na odpowiednim poziomie; Kontrolowanie budżetów w zakresie...