od 11 do 50 prac.
Ubezpieczenia oraz fundusze emerytalne
Proama to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która od 2012 roku sprzedała ponad 800 tys. polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując Klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.
Zapewnianie poprawnego obiegu dokumentacji szkodowej pomiędzy Proama a podmiotami zewnętrznymi; Zamieszczanie danych szkodowych w systemie operacyjnym; Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi oględzin; Analiza uszkodzeń pojazdów i ich związku z podanymi okolicznościami...
Prowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania nienależnych wypłat odszkodowań wynikających z oszustw ubezpieczeniowych; Analiza szkód pod kątem korelacji uszkodzeń; Przeprowadzanie konfrontacji z uczestnikami zdarzenia w terenie; Przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie; Odbieranie...
Usprawnienie realizacji procesów biznesowych przez wykonywanie nowych lub rozwój istniejących rozwiązań raportujących; Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wdrożonych mechanizmów raportujących; Uczestniczenie w pracach analitycznych, polegająca na gromadzeniu i analizowaniu informacji...
Zapewnianie poprawnego obiegu dokumentacji szkodowej pomiędzy Proama a podmiotami zewnętrznymi; Zamieszczanie danych szkodowych w systemie operacyjnym; Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi oględzin; Analiza uszkodzeń pojazdów i ich związku z podanymi okolicznościami...
Merytoryczna likwidacja szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych; Ustalanie odpowiedzialności Proama i wysokości odszkodowania; Prowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania nienależnych wypłat odszkodowań; Wnioskowanie o kierowanie spraw do opinii prawnych oraz opinii podmiotów...
Merytoryczna likwidacja szkód międzynarodowych w ramach systemu Zielonej Karty oraz IV Dyrektywy Komunikacyjnej; Współpraca i regularna wymiana informacji z zagranicznymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie likwidacji szkód; Ustalanie odpowiedzialności towarzystwa i wysokości odszkodowania;...
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń szkód; Poprawne wprowadzanie danych do bazy; Wysyłanie dokumentacji; Współpraca z partnerami zewnętrznymi; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Merytoryczna likwidacja szkód międzynarodowych w ramach systemu Zielonej Karty oraz IV Dyrektywy Komunikacyjnej; Współpraca i regularna wymiana informacji z zagranicznymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie likwidacji szkód; Ustalanie odpowiedzialności towarzystwa i wysokości odszkodowania;...