od 11 do 50 prac.
Ubezpieczenia oraz fundusze emerytalne
Proama to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która od 2012 roku sprzedała ponad 800 tys. polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując Klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.
Realizacja oględzin pojazdów online (przy zdalnym wsparciu eksperta); Stały nadzór nad otrzymywanymi zleceniami i ich optymalne rozplanowanie; Dokumentowanie uszkodzeń pojazdów z wykorzystaniem urządzeń mobilnych; Pomoc Poszkodowanym w dopełnieniu formalności związanych ze zgłoszeniem...
Telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów (połączenia przychodzące); Udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych; Dokonywanie zmian na polisach; Rozpatrywanie pism, zapytań, wniosków od Klientów; Promowanie produktów ubezpieczeniowych firmy;...
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi oględzin; Analiza uszkodzeń pojazdów i ich związku z podanymi okolicznościami powstania; Ustalanie wysokości szkód w pojazdach lub mieniu; Udzielanie Poszkodowanym informacji na temat rozliczeń szkód; Zapewnianie poprawnego obiegu...
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń szkód; Poprawne wprowadzanie danych do bazy; Wysyłanie dokumentacji; Współpraca z partnerami zewnętrznymi; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi oględzin; Analiza uszkodzeń pojazdów i ich związku z podanymi okolicznościami powstania; Ustalanie wysokości szkód w pojazdach lub mieniu; Udzielanie Poszkodowanym informacji na temat rozliczeń szkód; Zapewnianie poprawnego obiegu...
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń szkód; Poprawne wprowadzanie danych do bazy; Wysyłanie dokumentacji; Współpraca z partnerami zewnętrznymi; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi oględzin; Analiza uszkodzeń pojazdów i ich związku z podanymi okolicznościami powstania; Ustalanie wysokości szkód w pojazdach lub mieniu; Udzielanie Poszkodowanym informacji na temat rozliczeń szkód; Zapewnianie poprawnego obiegu...
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń szkód; Poprawne wprowadzanie danych do bazy; Wysyłanie dokumentacji; Współpraca z partnerami zewnętrznymi; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Merytoryczna likwidacja szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych; Ustalanie odpowiedzialności Proama i wysokości odszkodowania; Prowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania nienależnych wypłat odszkodowań; Wnioskowanie o kierowanie spraw do opinii prawnych oraz opinii podmiotów...
Projektowanie i implementacja rozwiązań aplikacji Webowych w technologii JAVA / JEE; Nadzór technologiczny nad rozwiązaniami; Odpowiedzialność za obszary technologiczne/moduły/komponenty; Poszukiwanie i projektowanie rozwiązań realizujących wymagania biznesowe; Modelowanie przepływów...
Projektowanie i implementacja rozwiązań aplikacji Webowych w technologii JAVA / JEE; Poszukiwanie rozwiązań realizujących wymagania biznesowe; Modelowanie przepływów sterowania w aplikacjach Webowych oraz ich implementacja w warstwie Front End i Middleware; Implementacja rozwiązań...
Projektowanie rozwiązań w technologii Oracle DB i PLSQL; Poszukiwanie rozwiązań realizujących wymagania biznesowe; Implementacja wymagań biznesowych z użyciem produktów Oracle; Modelowanie struktur danych; Optymalizacja zapytań SQL oraz funkcji PLSQL; Analiza wydajności bazy danych oraz...
Obsługa mailowej i listownej korespondencji w zakresie posprzedażowej obsługi Klienta; Dokonywanie zmian na polisach; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi oględzin; Analiza uszkodzeń pojazdów i ich związku z podanymi okolicznościami powstania; Ustalanie wysokości szkód w pojazdach lub mieniu; Udzielanie Poszkodowanym informacji na temat rozliczeń szkód; Zapewnianie poprawnego obiegu...
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi oględzin; Analiza uszkodzeń pojazdów i ich związku z podanymi okolicznościami powstania; Ustalanie wysokości szkód w pojazdach lub mieniu; Udzielanie Poszkodowanym informacji na temat rozliczeń szkód; Zapewnianie poprawnego obiegu...