Pracownik będzie odpowiedzialny za działania związane z organizowaniem i koordynowaniem audytów ISO/FSSC22000 (Food Safety Systems Certification 22000) realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, monitorowanie wskaźników oraz zarządzanie bazą danych FSSC.
Zespół Obsługi Klienta będzie odpowiedzialny za obsługę administracyjną zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym odpowiadanie na zapytania, prowadzenie dokumentacji, fakturowanie, monitorowanie realizacji wskaźników.
Zatrudniony pracownik będzie zarządzał zespołem specjalistów (Laborantów) w Dziale Badań Pestycydów SGS oraz odpowiadał za prawidłowość i terminowość badań analitycznych realizowanych przez Dział.
Prowadzenie doświadczeń polowych w zakresie skuteczności stosowania środków ochrony roślin, Współpraca z Klientem dotycząca przebiegu doświadczeń, Analiza bieżących doświadczeń i wyników; Raportowanie w systemie ARM;
Czy jesteś absolwentem wyższej uczelni? Czy swobodnie posługujesz się językiem ANGIELSKIM i/lub FRANCUSKIM? Czy jesteś zainteresowany stabilnym pełnoetatowym zatrudnieniem i możliwościami rozwoju zawodowego? Czy lubisz pracę administracyjną, jesteś skrupulatny, dokładny i dobrze zorganizowany?
Obsługa spedycyjna klientów, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z klientami; Współpraca z przewoźnikami, kierowcami oraz podwykonawcami; Administrowanie dokumentacją i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów.
Prace administracyjne i techniczne związane z przyjmowaniem i rejestracją prób do analizy, w tym dystrybucja próbek do poszczególnych pracowni i podwykonawców; Generowanie raportów z analiz; Zarządzanie magazynem próbek referencyjnych.
Wykonywanie audytów jakościowych oraz przygotowywanie raportów; Wykonywanie kontroli jakościowych i ilościowych produktów spożywczych i niespożywczych.
Czy jesteś absolwentem wyższej uczelni? Czy swobodnie posługujesz się językiem ANGIELSKIM lub FRANCUSKIM? Czy jesteś zainteresowany stabilnym pełnoetatowym zatrudnieniem i możliwościami rozwoju zawodowego? Czy lubisz pracę administracyjną, jesteś skrupulatny, dokładny i dobrze zorganizowany?
Zadaniem pracownika będzie sprzedaż usług znajdujących się w ofercie działu certyfikacji, w tym pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej oraz bieżąca analiza rynku.
Wykształcenie wyższe kierunkowe o profilu rolniczym (rolnictwo, ogrodnictwo itp.) Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług z branży rolnej; Rozwinięte zdolności komunikacyjne i społeczne; umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji; Co najmniej dobra (komunikatywna)...
rozwój usług związanych ze zmianą klimatu, weryfikacją rocznych raportów emisji gazów cieplarnianych, kogeneracją, weryfikacją efektu ekologicznego, zarządzaniem energią (np. ISO 50001), LEED, Green Building, Białe Certyfikaty; współpraca z organizacjami pozarządowymi; wprowadzanie...
rozwój usług związanych ze zmianą klimatu, weryfikacją rocznych raportów emisji gazów cieplarnianych, kogeneracją, weryfikacją efektu ekologicznego, zarządzaniem energią (np. ISO 50001), LEED, Green Building, Białe Certyfikaty; współpraca z organizacjami pozarządowymi; wprowadzanie...