![](/img/firma/templates/742831/5923/sgstop.jpg)
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 75.000 pracowników w sieci ponad 1.500 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów do objęcia stanowiska
Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Zadaniem pracownika będzie sprzedaż usług znajdujących się w ofercie działu certyfikacji, w tym pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej oraz bieżąca analiza rynku.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, towaroznawstwo, zarządzanie)
- minimum roczne doświadczenie w sprzedaży usług profesjonalnych dla biznesu (B2B)
- znajomość rynku certyfikacji systemów zarządzania (ISO, EN, PN) i/lub usług audytowych
- łatwość nawiązywania kontaktów, rozwinięte umiejętności interpersonalne
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność wyznaczania celów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- czynne prawo jady kategorii B, gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- biegła obsługa komputera i narzędzi MS Office
- umowę o pracę na pełen etat w firmie będącej liderem na rynku światowym
- przyjazną atmosferę w zespole
- różnorodne szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
- konkurencyjną płacę oraz pakiet socjalny
- samochód służbowy oraz nowoczesne narzędzia pracy