SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 75.000 pracowników w sieci ponad 1.500 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów do objęcia stanowisk:
Asystent Biura Obsługi Klienta/ Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Zespół Obsługi Klienta będzie odpowiedzialny za obsługę administracyjną zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym odpowiadanie na zapytania, prowadzenie dokumentacji, fakturowanie, monitorowanie realizacji wskaźników.
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub francuskiego
- samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy – również pod presją czasu
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
- biegła obsługa PC i praktyczna znajomość pakietu MS Office
- pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy o wysokich standardach etycznych i przyjaznym środowisku pracy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia pracy
- możliwości podnoszenia kwalifikacji, w tym szkolenia krajowe i zagraniczne, indywidualny program rozwoju zawodowego.