Współpraca obejmuje: telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz udzielanie informacji nt. zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, zawartych polis, rejestrację szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.
zarządzanie pracą podległych struktur sprzedażowych i ich dalszy rozwój, motywowanie i mentoring pośredników do osiągania celów sprzedażowych, rozwijania sprzedaży, wsparcie podległych pośredników w zakresie relacji z klientem, monitorowanie pracy sieci w zakresie wykonania planów...
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: obsługę pisemnych i telefonicznych zapytań klientów, modyfikację umów na podstawie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, tworzenie aneksów do umów, obsługę polecenia zapłaty, obsługę korespondencji rocznicowej i ustawowej...
Zlecone prace będą obejmować m.in.: wystawianie dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia komunikacyjnego, generowanie raportów, weryfikację danych w bazie UFG, archiwizowanie dokumentów, inne czynności wspierające działania pracowników sprzedaży.
Zlecone prace będą obejmować m.in.: wsparcie użytkowników w zakresie aplikacji desktop, serwis sprzętu komputerowego, instalację sprzętu komputerowego, instalację oprogramowania.
Współpraca obejmuje: telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz udzielanie informacji nt. zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, zawartych polis, rejestrację szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: obsługę klienta w zakresie sprzedaży Indywidualnych Ubezpieczeń na Życie, koordynowanie procesu współpracy Oddziału z Departamentami Centrali, wsparcie pracy zespołu.
Współpraca obejmuje: telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz udzielanie informacji nt. zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, zawartych polis, rejestrację szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.
Współpraca obejmuje: telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz udzielanie informacji nt. zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, zawartych polis, rejestrację szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.
aktywne wspomaganie pośredników w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych, zapewnienie realizacji planów, monitorowanie poziomu sprzedaży, motywowanie podległego zespołu sprzedawców, aktywny rozwój sieci sprzedaży, prowadzenie spotkań, szkoleń merytorycznych i sprzedażowych dla...
bieżącą obsługę nowozawieranych polis grupowych na życie, bieżącą obsługę portfela ubezpieczeń grupowych, współpracę z osobami obsługującymi ubezpieczenia grupowe w zakładach pracy, współpracę z komórkami merytorycznymi w centrali i z jednostkami terenowymi w zakresie...
wsparcie jednostki w realizacji zadań sprzedażowych i administracyjnych, uczestnictwo w przygotowaniu i zawieraniu umów, wystawianie dokumentów ubezpieczeniowych, przygotowanie raportów i analiz, archiwizację dokumentów, monitorowanie lokalnego rynku ubezpieczeń korporacyjnych.
rekrutację, szkolenie i motywowanie podległych agentów (w znacznej mierze praca w terenie), nadzorowanie, organizację i zarządzanie pracą podległych struktur sprzedażowych i ich dalszy rozwój, realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych, raportowanie wyników pracy do Dyrektora.
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: przeprowadzanie testów aplikacji według określonych scenariuszy, wyszukiwanie i rejestrację błędów, przygotowywanie raportów z postępu w testach oraz z wyników testów, współpracę z zespołem merytorycznym oraz dostawcą...
Współpraca obejmuje: telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz udzielanie informacji nt. zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, zawartych polis, rejestrację szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.