aktywne wspomaganie pracowników marketów i sklepów ze sprzętem RTV, AGD i IT w zakresie sprzedaży ubezpieczeń przedłużonej gwarancji, wsparcie sprzedawców w realizacji planów, monitorowanie poziomu sprzedaży, motywowanie zespołu sprzedawców, aktywny rozwój ich kompetencji w zakresie...
organizację lokalnych spotkań na potrzeby sieci sprzedaży, obsługę lokalnych konkursów sprzedażowych, dystrybucję materiałów marketingowych, obsługę aplikacji i programów wsparcia, przygotowywanie i obsługę obiegu korespondencji, obsługę umów agencyjnych.
programowanie w MS SQL Server, sporzadzanie zapytań i raportów z baz danych na wewnętrzne potrzeby działu, sporządzanie analiz na podstawie wygenerowanych zapytań, udział w procesie segmentacji klientów,
zarządzanie pracą podległych struktur sprzedażowych i ich dalszy rozwój, motywowanie i mentoring pośredników do osiągania celów sprzedażowych, wsparcie podległych pośredników w zakresie relacji z klientem, monitorowanie pracy sieci w zakresie wykonania planów sprzedaży/zadań...
Współpraca obejmuje: telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz udzielanie informacji nt. zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, zawartych polis, rejestrację szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.
rejestrację zgłoszeń w systemach informatycznych, obsługę dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, indeksowanie dokumentacji w systemie informatycznym.
telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz udzielanie informacji nt. zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, zawartych polis, rejestrację szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.
rekrutację, szkolenie i motywowanie podległych agentów (w znacznej mierze praca w terenie), nadzorowanie, organizację i zarządzanie pracą podległych struktur sprzedażowych i ich dalszy rozwój, realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych, raportowanie wyników pracy do Dyrektora.
rejestrację danych pośredników ubezpieczeniowych w systemach informatycznych Spółki, weryfikację dokumentów do umów agencyjnych oraz przygotowanie wniosków o wpis (aktualizację/wykreślenie) do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych, weryfikację danych pośredników w dostępnych rejestrach,...
weryfikację zapytań ofertowych pod kątem kompletności danych potwierdzenie wpływu zapytania oraz wprowadzenie informacji o zapytaniu do rejestru flotowego wprowadzenie danych do systemu informatycznego; weryfikację Klientów i pojazdów w bazie UFG;
Warta jest drugą co do wielkości spółką ubezpieczeniową na rynku polskim. To firma o międzynarodowych standardach, która łączy długoletnie doświadczenie z nowoczesnym myśleniem. Dlaczego warto pracować w naszym Departamencie Contact Center, który się właśnie rozbudowuje?
rejestrowanie danych z polis ubezpieczeniowych do wewnętrznego systemu informatycznego, wprowadzanie danych i ich modyfikację w wewnętrznym systemie informatycznym, weryfikację wprowadzanych danych na generowanych raportach.
administrowanie systemami informatycznymi z rodziny UNIX, rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem aplikacji i systemów, przygotowywanie dokumentacji oraz procedur, wdrażanie oraz rozwój rozwiązań usprawniających zarządzanie i monitorowanie systemów IT, utrzymywanie środowisk baz danych.
obsługę logistyczną zleceń w przydzielonym regionie Polski, wsparcie administracyjne rzeczoznawców w organizacji i optymalizacji ich pracy, współpracę z Kierownikami rzeczoznawców w regionach.