Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: wystawianie umów ubezpieczenia grupowego wraz z załącznikami wprowadzającymi zmiany do Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) na podstawie, których dana umowa jest zawierana, rejestrację danych z wniosku o zawarcie umowy...
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: dystrybucję materiałów szkoleniowych (w tym dużych paczek) do jednostek terenowych, opracowanie materiałów szkoleniowych, archiwizację materiałów ze szkoleń KNF.
Jakie będą Twoje zadania? Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący) Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji
Zakres zlecenia: aktualizacja bazy danych Agentów Wyłącznych, uzupełnianie danych i wyjaśnianie ew. niezgodności z Agentami, zakładanie dla Agentów usługi Google Moja Firma w oparciu o bazę danych.
Jakie będą Twoje zadania? Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący) Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji
Jakie będą Twoje zadania? Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący) Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy
Jakie będą Twoje zadania? Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący) Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: przyjmowanie i kontrolę paczek dokumentacji od sprzedawców, sprawdzanie zgodności danych zarejestrowanych w systemie z dokumentami w paczce, weryfikowanie zarejestrowanych dokumentów, wyjaśnianie niezarejestrowanych dokumentów,...
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: dystrybucję materiałów szkoleniowych (w tym dużych paczek) do jednostek terenowych, opracowanie materiałów szkoleniowych, archiwizację materiałów ze szkoleń KNF.
Współpraca obejmuje: telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – udzielanie informacji nt. zawartych polis, zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, rejestrację szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.
Jakie będą Twoje zadania? Telefoniczna obsługa Agentów infolinii WARTY (ruch przychodzący) Udzielanie informacji nt. zawartych polis Współpraca z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy
Współpraca obejmuje: pomoc w realizacji zapytań z organów zewnętrznych (w tym z organów ścigania jak: Sądy, Prokuratury, Policja, Urzędy Skarbowe), pomoc w prowadzeniu rejestru korespondencji oraz innych działaniach administracyjnych, archiwizację dokumentów.
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: zapewnienie wsparcia administracyjnego i logistycznego projektu, kwalifikację i rozliczanie kosztów projektowych, organizację imprez integracyjnych i wyjść okolicznościowych, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów, dbanie o...
Współpraca obejmuje: telefoniczną realizację badań satysfakcji Klientów, obsługę Klienta (połączenia wychodzące/korespondencja e-mail') w zakresie informacji nt. zawartych polis, dostępnych ubezpieczeń, przypomnienia o płatnościach etc., wsparcie zespołu sprzedażowego Contact Center...