Doświadczenia na rynku usług contact center gromadzimy od połowy lat 90-tych. Wykorzystaliśmy je budując firmę realizującą naszą wiedzę i pasje. Dziś jesteśmy rozpoznawalną i docenianą przez klientów marką. Od 2011 roku wchodzimy w skład Grupy OEX, jednego z największych podmiotów na rynku usług biznesowych w Polsce.
Obsługujemy wszystkie kanały kontaktu z klientem końcowym – nie tylko telefony, sms, e-maile, chaty, social media, ale także korespondencję tradycyjną i kontakt osobisty. Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie i Łodzi. Jesteśmy elastyczni i szybko się zmieniamy. Do dyspozycji naszych klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może być w krótkim czasie istotnie zwiększona, dzięki zasobom Grupy OEX.
Archiwalne oferty pracy
-
aplikuj szybko aplikuj bez CV
-
Specjalista ds. obsługi klienta
Voice Contact Center Sp. z o.o. Łódź praca stacjonarnaaplikuj szybko aplikuj bez CV -
Konsultant infolinii
Voice Contact Center Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaaplikuj szybko aplikuj bez CV